The news is by your side.

Advertisement

اسکول کی چھٹیوں کا دوبارہ اعلان کیا جائے، والدین کا مطالبہ

کراچی : ملک بھر میں شدید سردی کے باوجود پنجاب سندھ اور خیبرپختونخواہ میں بچے تھرتھراتے ہوئے اسکول جانے پر مجبور ہیں لیکن طالبعلموں کی مشکلات کا کسی نے نوٹس لیا جبکہ والدین نے محکمہ تعلیم سے مزید تعطیلات کا مطالبہ کردیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ملک بھر میں شدید سردی کی لہر جاری ہے ، جس کے باعث بچوں کا اسکول جانا محال ہوگیا ہے، معصوم بچے اپنے والدین سمیت موسم سرما کی تعطیلات کے شیڈول میں ترمیم کرانے کے لئے سراپا احتجاج ہیں، تاہم انتظامیہ ان کے مطالبے پر کا ن نہیں دھر رہی ہے۔

والدین کا کہنا ہے کہ شدت سردی میں صبح صبح بچوں کو اسکول کے لئے تیار کرنا ان کے ساتھ ظلم کرنا لگتا ہے۔ شدت سردی کی وجہ سے بچے بیمار ہورہے ہیں، سخت سردی میں بچوں کو صبح صبح جانے میں شدید مشکل ہوتی ہے۔

والدین نے محکمہ تعلیم کی انتظامیہ سے مطالبہ کیا ہے کہ اسکول کی چھٹیوں کا دوبارہ اعلان کرنا چاہیئے۔

انہوں نے مزید کہا کہ اگلے سال کی موسم سرما کی تعطیلات کے شیڈول پر رواں سال میں ہی ترمیم کر لینی چا ہیئے کیونکہ اب سردی دسمبر کے بجائے جنوری میں آتی ہے ۔

والدین کا مزید کہنا تھا کہ سردی نے اپنے شیڈول میں تبدیلی کرلی ہے ، تاہم محکمہ تعلیم اپنے معمولات میں ردوبدل نہیں لا سکی۔

والدین نے حکومت وقت سے سوال کرتے ہوئے کہا کہ ہمارے بچوں کو بیمار کرنے کا ذمے دار کون ہے ؟

گذشتہ روز وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نےمعاملے کا نوٹس لیتےہوئے جلدازجلد مسلے کے حل کیلئے احکامات جاری کئے تھے جبکہ اراکین سندھ اسمبلی نے بھی محکمہ تعلیم کو سردیوں اورگرمیوں کی تعطیلات میں تبدیلی کےحوالے سے والدین کے مطالبے کی حمایت کی تھی۔

یہاں پڑھیں:کراچی :پرائیوٹ اسکول مینجمنٹ ایسوسی ایشن کا سردی کی چھٹیوں میں ترمیم کا مطالبہ

یاد رہے کہ کراچی میں پرائیوٹ اسکول مینجمنٹ ایسو سی ایشن نے محکمہ تعلیم کے متعلقہ حکام کو خط ارسال کیا ہے ۔ جس میں چیئرمین پسما شرف الزماں کا کہنا ہے کہ محکمہ تعلیم روایتی انداز میں موسم سرما اور گرما کی تعطیلات پر ازسرنو غور کرے۔

علاوہ ازاں مظفر آباد کے علاقے گوجرہ میں سرد موسم میں کیمپوں میں قائم اسکول میں طالبات یخ بستہ ہواوں کے ساتھ تعلیم حاصل کرنے پر مجبور ہیں۔ کمیپ اسکول انتظامیہ اور طالبات کے مطابق متعدد بارمطالبے کے باوجود حکومت نے یقین دھانی کے علاوہ اور کوئی ایکشن نہیں لیا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں