انوشکا شرما کا چہرہ خون آلود ہوگیا، ویڈیو وائرل:Anushka Sharma
The news is by your side.

Advertisement

حادثہ یا کچھ اور انوشکا شرما کا لہو لہان چہرہ سامنے آگیا، ویڈیو وائرل

ممبئی: قلیل عرصے میں اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوانے والی اداکارہ انوشکا شرما کی ایک نئی ہولناک ویڈیو سامنے آئی جس نے دیکھنے والوں کو خوف میں مبتلا کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق میڈیا کی زینت بننے والی مقبول اداکارہ انوشکا شرما اپنی ایک ویڈیو میں اس انداز سے نظر آئیں کہ دیکھنے والے پرستاروں کے وجود میں خوف کی لہر دوڑ گئی۔

منظرِ عام پر آنے والی تیس سیکنڈ کی ویڈیو میں اداکارہ رات کے پہر جنگل میں چہل قدمی کرتے ہوئے ایک جھیل کے کنارے پہنچ جاتی ہیں جہاں وہ اپنا عکس پانی میں دیکھتی ہیں تو چہرہ خون آلود ہوجاتا ہے، اس مختصر سے خوف ناک مناظر کو جس نے بھی دیکھا وہ دنگ رہ گیا۔

بالی ووڈ اداکارہ انوشکا شرما کی پاکستانی ہم شکل منظر عام پر

یہ ویڈیو انوشکا شرما کی نئی آنے والی فلم ’پری‘ کی ہے جس میں وہ ایک ایساکردار نبھا رہی ہیں جس نے فلمی مداحوں کو جہاں خوف میں مبتلا کیا وہیں وہ حیران و پریشان ہوگئے۔

خیال رہے کہ پروست رائے کی ہدایت کاری میں بننے والی اس فلم ’پری‘ میں انشکا شرما ایک خوفناک بھوت کا کردار ادا کررہی ہیں۔ ان کے علاوہ اس فلم میں پرم بارتا چٹرجی، رجت کپور، ریتا بہاری چکرورتی بھی اہم کردار میں نظر آئیں گی، یہ فلم 2 مارچ 2018 کو سنیما گھروں میں رلیز ہوگی۔

انوشکا شرما کے بیان پر سلمان خان ناراض

علاوہ ازیں ان دنوں ادکارہ اپنے ایک اور پرجیکٹ ’زیرو‘ کے لیے بھی بالی ووڈ کنگ کے ساتھ کام میں مصروف ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں