The news is by your side.

Advertisement

پیرس سرچ آپریشن، پیرس حملوں کا ماسٹرمائنڈ عبد الحامد مارا گیا، غیر ملکی میڈیا

پیرس : غیر ملکی میڈیا کے مطابق سرچ آپریشن کے دوران پیرس دھماکوں کا ماسٹر مائنڈ عبدالحامد عبود مارا گیا.

تفصیلات کے مطابق آپریشن پیرس حملوں کے ماسٹرمائنڈ عبدالحامد کی موجودگی کی اطلاع پرکیا گیا، غیر ملکی میڈیا نے دعوی کیا ہے کہ پیرس حملوں کا ماسٹر مائند مارا گیا ہے.

سرچ آپریشن کے دوران سینٹ ڈینس میں خاتون نے خود کو دھماکے سے اڑا لیا اور فائرنگ کے تبادلے میں تین مشتبہ افراد ہلاک اور دو کو گرفتارکرلیا گیا ہے.

مغربی میڈیا نے پیرس حملوں کے مبینہ ماسٹر عبدالحامد عبود کی ویڈیو جاری کی ہے، جس میں عبدالحامد کو پک اپ سے لاشیں کھینچتے ہوئے دکھایا گیا ہے.


Mastermind of Paris attacks killed, claims… by arynews

فرانسیسی پراسیکیوٹرنے سینٹ ڈینس میں خاتون کی ہلاکت کی تصدیق کردی،انکا کہنا تھا کہ آپریشن میں5افراد کو گرفتار کیا گیا جبکہ چارپولیس افسر زخمی بھی ہوئے.

فرانس میں حکام کا کہنا ہے کہ پیرس کے شمالی مضافات میں پولیس اور فوج کے آپریشن کے دوران ایک خاتون سمیت دو افراد ہلاک ہوئے ۔پانچ گھنٹے سے زیادہ عرصے تک جاری رہنے والے آپریشن کے دوران متعدد دھماکوں اور شدید فائرنگ کی آوازیں سنی گئی جبکہ علاقے میں لوگوں کو گھروں میں رہنے کی ہدایت جاری کردی گئیں۔اس آپریشن کا ہدف ایک اپارٹمنٹ بلاک تھا۔


فرانسیسی حکام کا کہنا ہے پیرس حملوں کی تحقیقات جاری ہیں ،تحقیقات کے دوران نویں حملے آور کی نشاندہی ہوئی ہے۔ پیرس کے مغربی علاقے میں پولیس سرچ آپریشن کے دوران فائرنگ سے کچھ اہلکارزخمی ہوگئے۔


پیرس حملوں کے بعد مختلف علاقوں میں چھاپے اور گرفتاریاں جاری ہے، حکام کا کہنا ہے کہ پیرس حملوں میں ملوث نویں حملہ آور کی نشاندہی سی سی ٹی وی فوٹیج سے ہوئی، امریکا سےفرانس جانے والی دو پروازوں کوبم کی اطلاع کے بعد امریکی شہروں فینکس اور سالٹ لیک سٹی اتارلیا گیا۔

فرانس کے وزیرداخلہ کے مطابق حملوں کے بعد ملک بھرمیں سیکورٹی سخت کردی گئی ہے اورایک لاکھ سے زائد سیکورٹی اہلکاروں کو تعینات کردیا گیا ہے۔

پیرس حملوں میں ملوث ہونے کے شبے میں بلیجیم میں گرفتار سات افراد میں سے دو پر فرد جرم عائد کردی گئی جبکہ پانچ کو رہا کردیا گیا۔

دوسری جانب پیرس حملوں کے بعد مسلمانوں کے خلاف واقعات میں تیزی آگئی ہے، اسکاٹ لینڈ میں مسلم کمیونٹی سینٹر کونذر آتش کر دیا گیا ہے، پولیس کے مطابق واقعہ مسلمانوں کے خلاف بڑھتی ہوئی نفرت کا نتیجہ ہے.

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں