The news is by your side.

Advertisement

پارلیمانی کمیٹی برائے قومی سلامتی کے اجلاس میں پاک افغان کشیدگی پر بریفنگ

اسلام آباد: قومی سلامتی کی پارلیمانی کمیٹی کے پہلے اجلاس میں مشیر قومی سلامتی ناصر جنجوعہ نے پاک افغان کشیدگی پر بریفنگ دیتے ہوئے کشیدگی کا ذمہ دار افغان فورسز کو قرار دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق اسپیکر قومی اسمبلی ایاز صادق کی زیر صدارت قومی سلامتی کی پارلیمانی کمیٹی کا پہلا اجلاس منعقد ہوا۔

اسپیکر ایاز صادق نے اجلاس کے حوالے سے بریفنگ دیتے ہوئے بتایا کہ آج قومی سلامتی کے اجلاس میں قواعد و ضوابط بنائے گئے ہیں۔ اجلاس میں افغانستان اور ایران کا مسئلہ بھی زیر غور آیا۔

اسپیکر نے بتایا کہ اجلاس میں ایران کے وائس آرمی چیف کے بیان پر بھی بات ہوئی ہے۔ مشیر خارجہ سرتاج عزیز اور ناصر جنجوعہ نے اجلاس کو بریفنگ دی۔

ایاز صادق کا کہنا تھا کہ ہمسائیوں سے اچھے تعلقات پر بات چیت ہوئی۔ آئندہ اجلاس میں نیشنل ایکشن پلان پر بات ہوگی اور صوبوں کو بھی بلایا جائے گا۔ یہ بھی طے کیا جائے گا کہ دہشت گردی کے خلاف جنگ کس طرح جیت سکتے ہیں۔

اسپیکر کے مطابق آئندہ اجلاس میں افواج پاکستان کو بھی شرکت کی دعوت دی جائے گی۔ اجلاس کے شرکا کو بھارتی جاسوس کلبھوشن یادیو پر بھی بریفنگ دی گئی۔ فوج اور حکومت ایک صفحے پر ہیں۔ اجلاس میں ڈان لیکس کے معاملے پر بھی بات ہوئی ہے۔

قومی اسمبلی کے اسپیکر ایاز صادق نے کہا کہ وفاقی بجٹ 26 مئی کو پیش کیا جائے گا۔ قومی سلامتی کی پارلیمانی کمیٹی کا اجلاس ہر ماہ ہوگا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں