The news is by your side.

Advertisement

جب تک زندہ ہوں یہاں سے جانے والا نہیں، پرویز خٹک

اٹک: ہاروں آباد پل پر کئی گھںٹوں سے موجود وزیراعلیٰ پرویز خٹک نے کہا ہے کہ عوام کامقابلہ کرنا آسان نہیں، حکومت گرفتاریاں کتنے دن کرے گی، جتنا مرضی ظلم کرلیں، جب تک دم ہے جب تک زندہ ہوں یہاں سے واپس نہیں جانے والا نہیں۔


یہ پڑھیں: ہارون آباد پل پر تحریک انصاف کے کارکنان پر پولیس کی شیلنگ


اے آر وائی نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ نومبر آئے، دسمبر آئے، 2018ء آجائے تو بھی یہیں کھڑا ہوں،حکمران جو بھی کرلیں ہمیں اسلام آباد پہنچنا ہے، ہم نے تو کچھ نہیں کیا، یہ لوگ ہی دہشت گردی کررہے ہیں، سڑک بند کرنے اور فائرنگ کرنے سے بڑا جرم کوئی نہیں۔

انہوں نے کہا کہ ہم باعزت طریقے سے اسلام آباد جانا چاہتے ہیں، ہم پر ظلم کیا جارہا ہے ، شیلنگ ہورہی ہے لیکن ہمیں کوئی نہیں روک سکتا، ہم ضرور اسلام آباد جائیں گے ہم عمران خان کی کال پر بنی گالا جارہے ہیں۔


یہ بھی پڑھیں: عمران خان کی کارکنان کو ہارون آباد پُل پر پہنچنے کی ہدایت


انہوں نے کہا کہ کارکنان خود کو نہ تھکائیں ابھی پوری رات پڑی ہے، حکومت کو اپنی توانائیاں ضائع کرنے دیں، ملک کے راز فاش کرنے والی یہ حکومت سیکیورٹی رسک ہے۔

انہوں نے الزام عائد کیا کہ نواز شریف، شہباز شریف اور چوہدری نثار نے راستے بند کیے اور شیلنگ کرائی اور کہا کہ میں بھی شیلنگ کرسکتا تھا اور اپنے گارڈز ساتھ لا سکتا تھا، یہ سڑک پاکستان کی ہے ہمیں یہاں سے جانے کے لیے کوئی نہیں روک سکتا، یہ لوگ جو چاہے مرضی کرلیں، سب سے آگے میں ہوں گا کارکنان یہاں آئیں اور اسلام آباد پہنچیں۔

انہوں نے کہا کہ نواز شریف نے اگر چوری نہیں کی تو خود کو احتساب کے لیے پیش کردیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں