جلد وطن واپس آؤں گا، کسی کی مدد نہیں چاہیئے، پرویزمشرف -
The news is by your side.

Advertisement

جلد وطن واپس آؤں گا، کسی کی مدد نہیں چاہیئے، پرویزمشرف

کراچی : سابق صدر جنرل (ر) پرویز مشرف نے کہا ہے کہ وطن واپس آکر ہر چیز کا سامنا خود کروں گا کسی کی مدد نہیں چاہیئے، ملک میں تیسری سیاسی قوت کی ضرورت ہے، چاہتا ہوں ایم کیو ایم کے سارے دھڑے مل جائیں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے ملیر کراچی میں اے پی ایم ایل کے جلسے سے ویڈیو لنک کے ذریعے خطاب کرتے ہوئے کیا۔ پرویز مشرف نے کہا کہ جلد پاکستان آؤں گا، ملک کو نیا پاکستان بنانےکی ضرورت ہے، اے پی ایم ایل سب سے پہلے پاکستان کی سیاست کرتی ہے، شہریوں کو سب سے پہلے پاکستان سے محبت ہونی چاہیے۔

 انہوں نے کہا کہ ہماری سیاست کسی قومیت نہیں پورے پاکستان سے منسوب ہے، پاکستان کی حالت تشویشناک ہے، کرپشن کی وجہ سے پاکستان کی معیشت تباہ ہو گئی ہے۔

انہوں نے کہا کہ کراچی پورے پاکستان کاشہر ہے، اس سے متعلق خبریں دیکھ کرافسوس ہوتا ہے، ہمارے دورمیں کراچی میں ترقیاتی منصوبے لگ رہے تھے، یہاں اصل ترقی ہمارے دورمیں ہوئی۔

چاہتا ہوں ایم کیو ایم کے سارے دھڑے مل جائیں

ان کا کہنا تھا کہ کراچی صرف مہاجروں کا نہیں سب کا شہر ہے، مہاجر دھڑوں میں بکھر گئے ہیں، میں کسی دھڑے کےساتھ نہیں، میرے لئے ایم کیوایم پاکستان، لندن اور پی ایس پی سب برابرہیں، چاہتا ہوں سارے دھڑے مل جائیں۔

انہوں نے کہا کہ قومیتیں آگےآ گئی ہیں،ملک پیچھے رہ گیا ہے، قائداعظمؒ نے کہا تھا کہ صوبائیت کو ترجیح دی تو حماقت ہوگی، ہم نے صوبائیت کی سوچ نہ چھوڑی توترقی نہیں ہو سکتی، بھارت کے پاکستان سے متعلق خطرناک عزائم ہیں۔

علاوہ ازیں آل پاکستان مسلم لیگ کے جلسے میں گلوکار محمد علی شہکی نے ملی نغمہ گا کر شرکا کا جوش بڑھایا۔ جلسے سے اے پی ایم ایل کے جنرل سیکرٹری ڈاکٹر امجد اور دیگر رہنماؤں نے بھی خطاب کیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں