عمران خان نے دھرنا دیا تواسے بھی دیکھ لیں گے، پرویزرشید -
The news is by your side.

Advertisement

عمران خان نے دھرنا دیا تواسے بھی دیکھ لیں گے، پرویزرشید

اسلام آباد : وفاقی وزیر اطلاعات پرویز رشید نے کہا ہے کہ عمران خان نے جو باتیں کی وہ تین سال سے سن رہے ہیں ،اگر وہ دھرنا ٹو لگائیں گے تو اسے بھی دیکھ لیں گے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے عمران خان کے قوم سے خطاب پر میڈیا سے بات چیت کرتے ہوئے اپنے ردعمل میں کیا، پرویز رشید نے عمران خان کے قوم سے خطاب پر شدید تنقید کرتے ہوئے ان سے کئی سوالات کے جواب مانگے ہیں۔

پرویزرشید کا کہنا ہے کہ عمران خان پی ٹی آئی کوملنےوالےغیرملکی فنڈزکاآڈٹ کب کرینگے؟ ملکی وقار کو مجروح کرنے پر عمران خان کب معافی مانگیں گے؟ عمران خان چین کےصدرکادورہ ملتوی کرانےپرکب معافی مانگیں گے؟

پرویز رشید نے سوال کیا کہ وہ پی ٹی و ی پرحملےپراکسانےپرکب معافی مانگیں گے؟ کیاوہ پی ٹی وی پرحملےمیں ملوث ملزمان کی گرفتاری میں مددکریں گے؟

پرویز رشید نے کہا کہ اخلاقیات کا درس دینے والے عمران خان نے ٹینٹوں کے پیسے نہیں دیے،پسینہ خشک ہونا دور کی بات پیسے مانگتے مانگتے مزدورں کا خون بھی خشک ہو گیا۔

ان کا کہنا تھا کہ عمران خان کا دہرا معیار ہے ،وہ اسلامی تعلیمات دے رہے تھے جبکہ مزدوری دوسال سے ادا نہیں کی۔ان کا کہنا تھا کہ عمران خان کےالزامات کوچیف جسٹس پہلےہی غلط قرار دے چکے ہیں۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں