site
stats
پاکستان

کچھ سیاسی بے روزگار اداروں کے درمیان ٹکراﺅچاہتے ہیں، پرویز رشید

لاہور : وفاقی وزیر اطلاعات و نشریات سینٹر پرویز رشید نے کہا ہے کہ سیاسی بے روزگار اور کچھ قوتیں اداروں کے درمیان تناﺅپیدا کرکے عدم استحکام چاہتے ہیں، مسلح افواج کے سربراہ کی مدت ملازمت میں توسیع عوامی معاملہ نہیں اس پر گفتگو نہیں ہونی چاہئیے ۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے پنجاب اسمبلی پریس گیلری کے زیراہتمام میٹ دی پریس پروگرام سے خطاب کرتے ہوئےکیا، پرویز رشید نے کہا کہ پاکستان ماضی کے مقابلے میں ایک بہتر اور محفوظ ملک ہے مگر کچھ سیاسی بے روزگار اپنے کاروبار کیلئے اداروں کے درمیان ٹکراﺅکی خواہش رکھتے ہیں۔

سیاست اور جرم دو علیحدہ چیزیں ہیں کسی کو بھی جرم کے سامنے سیاسی ڈھال نہیں بننے دیا جائے گاکراچی آپریشن جاری رہے گا اور اس میں کسی قسم کی سیاسی مصلحت حائل نہیں ہونے دی جائے گی ملزمان قانون نافذ کرنے والے اداروں سے ڈرے ہوئے ہیں۔

وفاقی وزیر اطلاعات نے کہا کہ آئی ایس پی آر کی پریس ریلیز اور حکومتی موقف پرانا معاملہ ہوچکا ہے۔ مسلح افواج کے سربراہ کی مدت ملازمت میں توسیع پر بحث عوامی معاملہ نہیں اس سے قومی سلامتی اور آپریشن ضرب عضب کو نقصان پہنچے گا۔

وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ مسلح افواج کے سربراہ کا دورہ امریکہ وزیراعظم کے دوروں کا تسلسل ہے ، کراچی میں آخری دہشت گرد کے خاتمے تک آپریشن جاری رہے گا۔ پاک بھارت کرکٹ سریز متحدہ عرب امارت میں ہی ممکن ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top