The news is by your side.

Advertisement

ایک اور بھارتی اداکارہ "پسوڑی” کی دیوانی، ویڈیو شیئر کردی

ممبئی : پاکستانی میوزِک شو کوک اسٹوڈیو کے سیزن 14 کے گانے پسوڑی نے نہ صرف پاکستان بلکہ بھارت میں بھی اپنی مقبولیت کے جھنڈے گاڑ دیئے ہیں۔

پاکستان کے دو معروف فنکاروں گلوکار علی سیٹھی اور گلوکارہ شائے گل کے گائے ہوئے شہرت یافتہ گانے پر بھارتی فلموں کی خوبصورت اداکارہ کریتی سینن کی گنگناتی ہوئی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔

بالی ووڈ کی خوبرو صف اول کی ہیروئن کریتی سینن بھی پاکستانی گانے پسُوڑی کی مداح نکلیں۔ اس گانے کے بول علی سیٹھی اور فضل عباس نے لکھے ہیں جبکہ کمپوزیشن زلفی نے دی ہے۔

پنجابی زبان میں بنایا گیا یہ گانا ریلیز ہونے کے بعد دیکھتے ہی دیکھتے دنیا بھر میں مقبول ہوگیا۔ پاکستان اور بھارت سمیت دنیا بھر میں اسے بہت پذیرائی مل رہی ہے۔

میوزک پروڈیوسر ذوالفقار جبار خان عرف زلفی نے مداحوں کی جانب سے گانے کو پسند کیے جانے پر ان کا شکریہ ادا کیا ہے۔

لاتعداد بالی ووڈ اداکاروں کے بعد اس مر تبہ اداکارہ کریتی سینن نے اس حوالے سے اپنے انسٹا گرام اکاؤنٹ پر ایک ویڈیو شیئر کی ہے۔

اداکارہ کریتی سینن لداخ کی سیر کے دوران اپنی گاڑی میں پسوڑی گانا سنتے ہوئے گُنگنا رہی ہیں اور وہ اس پر خوب انجوائے کرتی ہوئی نظر آرہی ہیں۔

اپنی ویڈیو کے کیپشن میں کریتی سینن نے اس گانے کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ میں اکثر شوٹنگ پر جاتے ہوئے اس گانے کو انجوائے کرتی ہوں، میں اس کے سحر میں مبتلا ہوگئی ہوں۔

یہی نہیں اس سے قبل ارجن کپور نے اپنی انسٹا اسٹوری میں پاکستانی گلوکاروں علی سیٹھی اور شئے گِل کو بھی ٹیگ کیا ہے۔

یاد رہے کہ اب تک صرف یوٹیوب پر اس گانے کو (128,262,441) بارہ کروڑ 82لاکھ 62ہزار سے زائد صارفین اس گانے کو سن چکے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں