جناح ایئر پورٹ پرنصب پسنجربورڈنگ برج خطرناک قرار -
The news is by your side.

Advertisement

جناح ایئر پورٹ پرنصب پسنجربورڈنگ برج خطرناک قرار

کراچی: شہر قائد کے جناح انٹرنیشنل ایئر پورٹ پر نصب پسنجر بورڈنگ برج کو مسافروں کے لیے خطرناک قرار دے دیا گیا، ایئرپورٹس پرنصب برجز کا معائنہ اسلام آباد ایئرپورٹ کا برج گرنے کےبعد شروع کیا گیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق جناح ایئر پورٹ پر نصب پسنجر برج کی فوری تبدیلی کی سفارش سول ایوی ایشن اتھارٹی کی ٹیکنیکل کمیٹی نے انتظامیہ سے کی ہے ۔

پسنجر بورڈنگ برجز کی فوری تبدیلی کے لئے لکھے گئے خط کی نقل اے آر وائی نیوز نے حاصل کر لی ہے ، برج کی جانچ پڑتال اسلام آباد انٹر نیشنل ایئر پورٹ پر پسنجر بورڈنگ برج کو پیش آنے والے حادثے کے بعد تحقیقات شروع کی گئی تھی۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ سی اے اے کی ٹیکنیکل کمیٹی کی جانب سے بورڈنگ برج کی کارکردگی ،ان کی تنصیب اور مسافروں کی سیفٹی پر کئی سوالیہ نشان اٹھا ئے ہیں، جناح ٹرمینل کے پسنجر بورڈنگ برج کو فوری تبدیل نہ کیا گیا تو کسی بھی وقت جانی اور مالی نقصان کا اندیشہ ہے۔

جناح ایئرپورٹٹیکنیکل کمیٹی نے پسنجر بورڈنگ برج نصب کرنے والی غیر ملکی کمپنی ایڈلٹی جے وی کو 14 جنوری کو طلب کرلیا ہے ، کراچی کے بین الاقوامی ایئر پورٹ پر ایڈلٹی جے وی کمپنی نے برج کی تنصیب کی تھی۔

یاد رہے کہ اسلام آباد انٹرنیشنل ایئرپورٹ پرغیرملکی ایئرلائن کے طیارے کے ساتھ پسنجر برج لگایا جا رہا تھا کہ برج گرگیا تھا ، جس کے نتیجے میں آپریٹر زخمی ہو ا تھا تاہم مسافر اور دیگر عملہ کسی قسم کے نقصان سے محفوظ رہے تھے۔

اس واقعے کے چند دن بعد ڈائریکٹر انجینئرنگ نے نیو اسلام آباد ایئرپورٹ پر پسنجر برج گرنے کے بعد ایئر پورٹ کے تمام بورڈنگ برج خطرناک قرار دے دیے تھے۔ رپورٹ میں کہا گیا تھا کہ ایئر پورٹ کے تمام پسنجر بورڈنگ برج پہلے دن ہی سے خراب اور نقائص کا شکار ہیں۔

انکوائری کمیٹی نے اسلام آباد ائیر پورٹ پروجیکٹ کے منیجمنٹ کنسلٹنٹ کی کارکردگی پر بھی تشویش کا اظہار کیا تھا اور کمیٹی نے تجویز دی تھی کہ ملک کے تمام ائیر پورٹس کے بورڈنگ برجز کا از سرِ نو معائنہ کیا جائے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں