The news is by your side.

Advertisement

مجرموں کو ریلی کی سہولت دینا قانون سے مذاق ہے، ڈاکٹر طاہر القادری

لاہور: پاکستان عوامی تحریک کے سربراہ ڈاکٹر طاہر القادری نے کہا ہے کہ مجرموں کو ریلی کی سہولت دینا قانون سے مذاق ہے۔

ان خیالات کا اظہار انھوں نے لاہور میں میڈیا سے بات چیت کرتے ہوئے کیا، ان کا کہنا تھا کہ تکبر نے شریف خاندان کو ذلت کے آخری درجے پر لا کھڑا کیا ہے۔

طاہر القادری نے مزید کہا ہے کہ ملک کو ایشین ٹائیگر بنانے کے دعوے دار وں نے ملک کو ایشیا کا مقروض ملک بنا دیا ہے، اور آج پاکستان بیرون ملک سے آنے والی ترسیلاتِ زر کے رحم و کرم پر ہے۔

سربراہ پی اے ٹی کا کہنا تھا کہ پاکستان کی تاریخ میں دوسرے کئی لیڈر بھی جیل گئے لیکن کسی نے اعلانِ جنگ نہیں کیا، خیال رہے کہ احتساب عدالت کی طرف سے شریف خاندان کو قید اور جرمانے کی سزائیں سنائی گئی ہیں۔

طاہر القادری نے ملک میں تبدیلی کے حوالے سے کہا کہ یہاں ایسا نظام چاہیے جس میں کوئی شخص ریاست کو بلیک میل نہ کرسکے، ان کا اشارہ کیپٹن (ر) صفدر کی طرف تھا جنھوں نے گرفتاری دینے کے معاملے پر ریلی نکال کر ریاست کو بلیک میل کرنے کی کوشش کی۔

احتساب عدالت نے کیپٹن (ر) صفدر کو اڈیالہ جیل بھیج دیا


تحریک منہاج القرآن کے بانی کا مزید کہنا تھا کہ سیاسی جماعتیں اشرافیہ نے بنائیں تاکہ اپنے غیر قانونی مال اور خود کو بچانے کے لیے ڈھال کے طور پر استعمال کی جاسکیں، اشرافیہ کا جمہوریت و جمہوری اقدار سے کچھ لینا دینا نہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں