The news is by your side.

Advertisement

رائے ونڈ مارچ عمران خان کا اپنا فیصلہ ہے، طاہر القادری، خصوصی گفتگو

لاہور: عوامی تحریک کے سربراہ ڈاکٹر طاہر القادری نے کہا ہے کہ رائے ونڈ مارچ پر عمران خان نے ہم سے تبادلہ خیال نہیں کیا یہ عمران خان اور ان کی پارٹی کا فیصلہ ہے لیکن ہماری نیک تمنائیں پی ٹی آئی کے ساتھ ہیں۔

پروگرام لائیو ود شاہد مسعود میں میزبان ارشد شریف سےٹیلی فونک  بات کرتے ہوئے ڈاکٹر طاہر القادری کا کہنا تھا کہ تین ستمبر کو احتجاج کے بعد عمران خان کو پیغامات بھیجے کہ آئندہ کی حکمت علی طے کرلیتے ہیں، اس معاملے پرجہانگیر ترین سے بھی بات ہوئی کہ مشترکہ حکمت عملی بنالیتے ہیں، 8ستمبر کو عمران خان سے ملاقات ہونی تھی نہ ہوئی تاہم عمران سے فون پر بات ہوئی۔

ڈاکٹر طاہر القادری نے کہا ہے کہ تحریک انصاف اور عوامی تحریک الگ الگ جماعتیں ہیں، میرے کارکنان اور عوام نے رائے ونڈ مارچ کا مینڈیٹ مجھے دیا ہے، وقت آنے پر فیصلہ کروں گا اور رائے ونڈ کی جانب مارچ کرنے کی تاریخ کا اعلان کروں گا۔

انہوں نے کہاکہ تحریک انصاف ہمارے کسی فیصلے کی پابند نہیں، پی ٹی آئی ہمارے احتجاج میں شرکت کرتی ہے تو ہمیں خوشی ہوگی، دیگر جماعتیں بھی ہمارے احتجاج میں شرکت نہیں کرتیں تو ہمیں کوئی شکوہ نہیں۔

انہوں نے کہا کہ تحریک انصاف کی موومنٹ سیاسی ہے جب کہ ہماری موومنٹ سیاسی نہیں ہم سانحہ ماڈل ٹائون کا قصاص چاہتے ہیں ہمیں قانون کے مطابق دباؤ ڈال کر بدلہ لینا ہے، ہم جہاں بھی جائیں گے انصاف لیے بغیر واپس نہیں آئیں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ تحریک قصاص کو اپنے مقدمے کے ساتھ ملا کر چل رہے ہیں، یہ لیٹرے اور قاتل ہیں ہم انہیں کسی صورت معاف نہیں کرسکتے،عید کے بعد استغاثہ کیس میں ہمارا اہم گواہ پیش ہوگا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں