The news is by your side.

Advertisement

’پارٹی ہورہی ہے‘ سے مشہور ہونے والی لڑکی کا ردعمل آگیا

کراچی: چند روز قبل سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو وائرل ہوئی تھی جس میں چند طلبا شمالی علاقہ جات میں موجود تھے اور ان میں سے ایک لڑکی انگریزی کے بناؤٹی انداز میں اردو بولتے ہوئے اپنا تعارف کچھ اس طرح کرواتی ہے’’یہ ہماری کار ہے، یہ ہم ہیں اور یہ ہماری پاوری ہوری (پارٹی ہورہی) ہے‘‘۔

لڑکی کا انگریزی لہجے میں اردو بولنا سوشل میڈیا پر وائرل ہوگیا اور لوگوں نے لڑکی کے بناوٹی انداز کا مذاق اُڑاتے ہوئے خود بھی اسی طرح کی ویڈیوز بناکر شیئر کرنا شروع کردیں، یہاں تک کہ شوبز فنکاروں نے بھی اس پر مزاحیہ ویڈیو بنا کر شیئر کی ہیں۔

تاہم اب ’پارٹی ہورہی ہے‘ کی ویڈیو سے مشہور ہونے والی لڑکی کا ردعمل آگیا۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر دنانیر مبین کے نام کی آئی ڈی پر لڑکی نے ویڈیو شیئر کرتے ہوئے کہا کہ ’امید ہے کہ آپ لوگ خیریت سے ہوں گے، میں بہت خوش ہوں کہ لوگوں کو یہ ویڈیو پسند آرہی ہے۔‘

لڑکی کا کہنا تھا کہ ’ویڈیو وائرل ہونے پر میں بہت پرجوش ہیں، سمجھ نہیں آرہا ہے کہ بولوں کیا لیکن میرے لیے صرف ایک چیز اہمیت رکھتی ہے وہ یہ ہے کہ ہر کوئی اس ویڈیو سے لطف اندوز ہورہا ہے۔

دنانیر مبین نے کہا کہ میں بھی اس ویڈیو سے خوب محظوظ ہورہی ہوں، انہوں نے ویڈیو پر میمز بنانے والوں کا شکریہ بھی ادا کیا۔

واضح رہے کہ پارٹی ہورہی ہے ویڈیو وائرل ہونے پر متعدد شوبز شخصیات نے بھی اس میں حصہ لیا اعجاز اسلم، صبا قمر نے بھی ویڈیو شیئر کی۔ اس سے قبل گلوکار علی ظفر بھی کرکٹ کھیلتے ہوئے ایسی ویڈیو پوسٹ کرچکے ہیں جس میں وہ کہتے دکھائی دیتے ہیں، یہ بیٹ ہے، یہ پچ ہے اور یہ میرا چھکا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں