پی سی بی نے کھلاڑیوں کو سنٹرل کنٹریکٹ دے دیا‘ تنخواہوں میں اضافہ -
The news is by your side.

Advertisement

پی سی بی نے کھلاڑیوں کو سنٹرل کنٹریکٹ دے دیا‘ تنخواہوں میں اضافہ

لاہور: پاکستان کرکٹ بورڈ ( پی سی بی) نے آئندہ سیزن کیلئے پینتیس کھلاڑیوں کو سینٹرل کنٹریکٹ دے دیا ہے جس میں سرفراز احمد اے کیٹگری میں جبکہ نو آموز کھلاڑی فخر زمان سی کیٹگری میں جگہ بنانے میں کامیاب ہوگئے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق پی سی بی نے 35 کھلاڑیو ں کو سنٹرل کنٹریکٹ سے نواز اہے جو کہ 1 جولائی 2017 تا 30 جون 2018 تک نافذ العمل رہے گا۔

سنٹرل کنٹریکٹ میں وہاب ریاض اور احمد شہزاد کی مسلسل خراب کارکردگی کے سبب ان کی تنزلی کی گئی ہے جبکہ عمر اکمل اس سال سنٹرل کنٹریکٹ حاصل کرنے میں ناکام رہے ہیں۔

پی سی بی کی جانب سے جاری کردہ بیان میں کہا گیا ہے کہ معاہدہ کرتے ہوئے کھلاڑیوں کی کارکردگی‘ ان کی فٹنس اور نظم وضبط برقرار رکھنے کی صلاحیتوں کو مدِ نظر رکھا گیا ہے اور کھلاڑیوں کی ماہانہ تنخواہ میں 10 فیصد اضافہ بھی کیا گیا ہے۔

پاکستان کرکٹ بورڈ نے پینتیس کھلاڑیوں کو چار کیٹیگریوں میں تقسیم کیا ہے۔

اے کیٹیگری

اے کیٹگری میں کپتان سرفراز احمد، شعیب ملک، اظہر علی، یاسر شاہ، محمد حفیظ اور محمد عامر شامل ہیں۔

بی کیٹیگری

بی کیٹگری میں بابر اعظم، عماد وسیم، اسد شفیق اور حسن علی شامل ہیں۔

سی کیٹیگری

چیمپئنز ٹرافی فائنل کے ہیرو فخر زمان اور شاداب خان کو سی کیٹگری میں رکھا گیا ہے جبکہ ان کے ساتھ وہاب ریاض ، راحت علی، حارث سہیل، سمیع اسلم، شان مسعود، سہیل خان، جنید خان، احمد شہزاد اور محمد عباس شامل ہیں۔

ڈی کیٹیگری

ڈی کیٹیگری میں محمد نواز، آصف ذاکر، عثمان صلاح الدین، عامر یامین، عثمان شنواری، فہیم اشرف، رومان رئیس، امام الحقم بلال آصف، میر حمزہ، عمر امین، محمد حسن، محمد اصغر اور محمد رضوان شامل ہیں۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں