The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل سیون: 12 سال سے کم عمر بچوں کو اجازت؟

لاہور: پاکستان کرکٹ بورڈ نے ایک مرتبہ پھر نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر (این سی او سی) سے رابطہ کر کے 12 سال سے کم عمر بچوں کو اسٹیڈیم میں آنے کی اجازت کے لیے درخواست کی ہے۔

ذرائع کے مطابق چیئرمین پاکستان کرکٹ بورڈ رمیز راجہ بارہ سال سے کم عمر بچوں کی اسٹیڈیم میں آنے کی اجازت کے لیے خصوصی دل چسپی لے رہے ہیں۔

ذرائع نے بتایا کہ پی سی بی پُر امید ہے کہ لاہور میں پی ایس ایل 7 کے میچوں کے لیے بچوں کو اسٹیڈیم آنے کی اجازت مل جائے گی، پی سی بی کی جانب سے کوشش کی جا رہی ہے کہ 12 سال سے کم عمر کے بچوں کو اجازت مل جائے۔

اس سلسلے میں کرکٹ بورڈ کی جانب سے این سی او سی اور حکومتی اداروں سے بات چیت کی جا رہی ہے، پی سی بی کا مؤقف ہے کہ بچوں کو اجازت نہ ہونے کے باعث اسٹیڈیمز میں میچ دیکھنے لیے فیملیز کم آ رہی ہیں۔

پی سی بی کا کہنا ہے کہ 12 سال سے کم عمر بچوں کو اجازت ملنے سے تماشائیوں کی تعداد میں اضافہ ہوگا۔

ننھے بچے کا شکوہ، رمیز راجہ نے کیا جواب دیا؟

واضح رہے کہ پی ایس ایل 7 میں 25 فی صد کرکٹ شائقین کو میدان میں میچز دیکھنے کی اجازت دی گئی ہے، جب کہ 12 سال سے کم عمر بچوں کا اسٹیڈیم میں داخلہ ممنوع قرار دیا گیا ہے۔

پی ایس ایل میچز میدان میں جا کر نہ دیکھنے پر بچے افسردہ ہو گئے ہیں، پی ایس ایل کے آفیشل ٹویٹر ہینڈل سے ایک 11 سالہ ننھے کرکٹ مداح محمد حمزہ فراز کی ویڈیو شیئر کی گئی ہے، جس میں وہ رمیز راجہ سے شکوہ کرتے نظر آ رہے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں