پی سی بی : عمراکمل اور جنید خان پر جرمانہ عائد umer-akmal-and-junaid-khan
The news is by your side.

Advertisement

پی سی بی : عمراکمل اور جنید خان پر جرمانہ عائد

لاہور : پاکستان کرکٹ بورڈ نے عمر اکمل اورجنید خان پرمیچ فیس کا 50 فیصد جرمانہ عائد کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان کرکٹ کپ میں کھڑے ہونے والے تنازع پر پی سی بی نے ایکشن لیتے ہوئے عمر اکمل اور جنید خان پر میچ فیس کا 50 فیصد جرمانہ عائد کردیا گیا ہے۔

قومی ٹیم کے دونوں کھلاڑیوں کومس کنڈکٹ پرجرمانہ عائد کیا گیا جب کہ دونوں کھلاڑیوں کو 18 مئی سے ایک ماہ کے لیے زیر نگرانی بھی رکھا جائے گا۔

اگر اس ایک ماہ کے درمیان عمر اکمل اور جنید خان نظم و ضبط کی خلاف ورزی کے دوبارہ مرتکب پائے گئے تو اگلے ماہ تک کوئی بھی میچ کھیلنے پر پابندی لگ سکتی ہے۔

واضح رہے کہ 27 اپریل کو پاکستان کپ کے سندھ اور پنجاب کے درمیان کھیلے جانے والے میچ میں کپتان عمر اکمل نے کہا تھا کہ جنید خان آج کا میچ نہیں کھیلیں گے کیوں کہ جنید خان کل ٹیم میٹنگ میں موجود تھے لیکن آج بناء اطلاع دیئے چلے گئے ہیں۔

ٹاس کے بعد میڈیا کو دیئے گئے بیان کے جواب میں جنید خان نے سوشل میڈیا پر جاری کیے گئے ایک ویڈیو پیغام میں اس الزام کی تردید کرتے ہوئے کہا کہ میں کہیں نہیں گیا ہوں بلکہ ہوٹل میں اپنے کمرے میں موجود ہوں۔

جنید خان کا کہنا تھا کہ طبیعت کی ناسازی کے باعث میچ نہیں کھیلا اور اس بات سے ٹیم مینیجمنٹ اور کپتان عمر اکمل کو بھی آگاہ کردیا تھا اس کے باوجود میری غیرموجودگی پر لاعلمی کا اظہار کیا گیا جس پر تعجب ہے۔

پی سی بی نے واقعہ کا نوٹس لیتے ہوئے دونوں‌ کھلاڑیوں کے خلاف انکوائری کا حکم دیا جس میں وہ نظم و ضبط کی خلاف ورزی کا مرتکب پائے گئے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں