site
stats
کھیل

سیریز کیوں نہیں کھیلی؟ پی سی بی کا بھارتی کرکٹ بورڈ کو نوٹس

لاہور : چیئرمین پاکستان کرکٹ بورڈ شہریار خان نے کہا ہے کہ بھارت کے سیریز نہ کھیلنے کی وجہ سے بھاری مالی نقصان ہوا ہے جس پر بھارتی کرکٹ بورڈ کو نوٹس بھیجوادیا ہے جواب نہ آنے کی صورت میں آئی سی سی رجوع کریں گے۔

پاکستان کرکٹ بورڈ کے سربراہ کا کہنا تھا کہ اگر بھارت نے ایک ہفتے کے اندر مثبت جواب نہین دیا تو یہ معاملہ آئی سی سی میں اٹھائیں گے۔

انہوں نے کہا کہ بھارتی بورڈ نے 8سال میں 6 سیریزکھیلنےکاوعدہ کیا تھا تاہم یہ وعدہ ایفا نہیں کیا گیا جس کی وجہ سے پاکستان کرکٹ بورڈ کو 60 ملین ڈالرز کا نقصان ہوا اس لیے ایک تحریری نوٹس بھارتی کرکٹ بورڈ  کو بھیجوا دیا ہے۔

چیئرمین پی سی بی نے کہا کہ بھارتی ہٹ دھرمی کی وجہ سے مالی نقصان سے زیادہ کرکٹ کے کھیل کو نقصان پہنچ رہا ہے اور دونوں ملکوں کے کرکٹ کے شائقین مایوسی کا شکار ہیں۔

واضح رہے کہ یہ پہلا موقع نہیں بلکہ اس سے قبل بھی بھارت وعدہ خلافی کرتے ہوئے کبھی سیکیورٹی تو کبھی داخلی حالات کا بہا نہ بنا کر طے شدہ سیریز کو منسوخ کرتا رہا ہے۔

دیکھنا یہ ہے کہ آیا اس بار پاکستان کرکٹ بورڈ آئی سی سی میں اپنا کیس کتنی مضبوطی سے لڑتی ہے اور بھارت کو سیریز کھیلنے پر مجبور کرپاتی ہے یا کہ نہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top