The news is by your side.

Advertisement

دورہ آسٹریلیا کے لیے قومی ٹی ٹوئنٹی اور ٹیسٹ ٹیم کا اعلان کل ہوگا

لاہور: دورہ آسٹریلیا کے لیے قومی ٹی ٹوئنٹی اور ٹیسٹ ٹیم کا اعلان کل ہوگا، جبکہ سابق کپتان سرفراز احمد کو کسی ٹیم میں شامل نہیں کیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ذرایع کا کہنا ہے کہ سابق کپتان سرفراز احمد کو دورے اسٹریلیا کے لیے منتخب نہیں کیا گیا ہے، دورہ آسٹریلیا کے لیے قومی ٹی ٹوئنٹی اور ٹیسٹ ٹیم کا اعلان کل ہوگا۔

ذرایع نے بتایا کہ ہیڈکوچ اور چیف سلیکٹر مصباح الحق نے ٹیمیں فائنل کرلیں، شعیب ملک اور محمد حفیظ کو ٹی ٹوئنٹی ٹیم میں شامل نہیں کیا جائے گا۔

محمدعرفان، محمدعامر، عثمان شنواری اور وہاب ریاض ٹی20ٹیم کا حصہ ہوں گے، راحت علی، عمران خان سینئر، محمدموسیٰ اور شاہین آفریدی ٹیسٹ ٹیم میں شامل ہوں گے۔

ذرایع کا کہنا تھا کہ یاسرشاہ اور ظفرگوہر ٹیسٹ اسپن اٹیک کا حصہ ہوں گے۔ جبکہ امام الحق، عابدعلی اور شان مسعود ٹیسٹ اسکواڈ کے اوپنرز ہوں گے۔

سرفراز احمد کو کپتانی سے ہٹا کر پی سی بی نے خود میرٹ کا پول کھول دیا، مشاہداللہ خان

ٹیسٹ اور ٹی ٹوئنٹی ٹیم میں محمد رضوان وکٹ کیپرہوں گے، ٹی ٹوئنٹی ٹیم میں کامران اکمل کا نام بھی زیرغور ہے۔

واضح رہے کہ پاکستان کرکٹ بورڈ نے سرفراز احمد کو قومی ٹیسٹ ٹیم کی کپتانی سے ہٹاتے ہوئے اظہر علی کو قیادت سونپ دی ہے جبکہ ٹی ٹوینٹی کی کپتانی نوجوان بلے باز بابر اعظم کے سپرد کردی گئی ہے۔

پی سی بی اعلامیے کے مطابق اظہرعلی آسٹریلیا کے خلاف دو ٹیسٹ میچزمیں قومی ٹیسٹ ٹیم کی قیادت کریں گے جبکہ اسی دورے میں کھیلے جانے والے 3 ٹی ٹوینٹی میچز میں بابراعظم ٹیم کے کپتان ہوں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں