The news is by your side.

Advertisement

پی ڈی ایم کا 11 اکتوبر کو کوئٹہ میں جلسے کا اعلان

لاہور: اپوزیشن جماعتوں کی پاکستان ڈیموکریٹک موومنٹ (پی ڈی ایم) نے 11 اکتوبر کو کوئٹہ میں جلسے کا اعلان کردیا۔

اے آر وائی نیوز کی رپورٹ کے مطابق اپوزیشن جماعتوں کی پاکستان ڈیمو کریٹک موومنٹ (پی ڈی ایم) نے 11 اکتوبر کو کوئٹہ میں جلسے کا اعلان کیا جبکہ پی ڈی ایم اے کی اسٹیئرنگ کمیٹی کا سربراہ احسن اقبال کو بنایا گیا ہے۔

مسلم لیگ ن کے مرکزی نائب صدر شاہد خاقان عباسی کا کہنا تھا کہ پی ڈی ایم اجلاس میں شہباز شریف کی گرفتاری کی شدید مذمت کی گئی، ملک میں جمہوریت سلب کی جارہی ہے، ملکی پارلیمنٹ پر قدغن ہے اس کی اجلاس میں مذمت کی گئی۔

شاہد خاقان عباسی نے کہا کہ پاکستان ڈیموکریٹک موومنٹ ایک خاص مقاصد کے لیے بنائی گئی ہے، آج کے اجلاس میں جمہوریت کی بحالی اور عوامی تکالیف پر گفتگو ہوئی، پی ڈی ایم کو آگے بڑھانے کے لیے اپنا کردار ادا کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ پورے پاکستان میں تحریک کا آغاز کیا جارہا ہے، تمام جماعتیں آج کے اجلاس میں کیے گئے فیصلوں پر متفق ہیں، تحریک ملکی سیاسی تاریخ میں حقیقی سیاسی تبدیلی لائے گی۔

شاہد خاقان عباسی نے کہا کہ اسٹیئرنگ کمیٹی میں ہر جماعت کے دو ممبران شامل ہوں گے، چاروں صوبوں میں پی ڈی ایم کے مرکزی جلسے ہوں گے۔

جلسوں کی شروعات ہورہی ہے، راجہ پرویز اشرف

پیپلزپارٹی کے رہنما راجہ پرویز اشرف نے کہا کہ شہباز شریف کی گرفتاری سب کے لیے قابل افسوس لمحہ تھا، حکومتی وزرا آئے روز پریس کانفرنسز کرتے رہتے ہیں، پریس کانفرنس سے ظاہر ہوتا ہے نیب نیازی گٹھ جوڑ ہے۔

انہوں نے کہا کہ اسٹیئرنگ کمیٹی نے 11 اکتوبر کو کوئٹہ میں جلسے کا فیصلہ کیا ہے، جلسوں کی شروعات ہورہی ہے، اپوزیشن کی تمام جماعتیں متفق ہیں، عوام کے ساتھ کھڑے ہیں۔

حکومت نے عوام کو سبز باغ دکھائے لیکن کچھ بھی نہیں کیا، عبدالغفور حیدری

جمعیت علماء اسلام (ف) کے رہنما عبدالغفور حیدری نے کہا کہ تحریک کا باضابطہ آغاز 11 اکتوبر سے کررہے ہیں، حکومت نے عوام کو سبز باغ دکھائے لیکن کچھ بھی نہیں کیا، نیب آئے روز اپوزیشن کو تنگ اور گرفتاریاں کررہی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں