The news is by your side.

Advertisement

کراچی والے تیار ہوجائیں ! کل اور پرسوں گرج چمک کے ساتھ تیز بارش، الرٹ جاری

کراچی : محکمہ موسمیات نے کراچی میں کل اورپرسوں گرج چمک کے ساتھ تیز بارش کی پیش گوئی کردی ، جس کے بعد پی ڈی ایم اے نے بارشوں کے نقصانات سے بچنے کیلئے ہر ممکن اقدامات کرنے کی ہدایت کی ہے۔

تفصیلات کے مطابق محکمہ موسمیات نے خبردار کیا ہے کہ کراچی میں کل اورپرسوں گرج چمک کے ساتھ تیز بارش کی پیش گوئی کرتے ہوئے کہا ہے کہ راجستھان میں لوپریشرایریاموجود ہے جبکہ تھرپارکر، بدین، میرپور خاص، عمرکوٹ ودیگر شہروں میں بھی بارش کا امکان ہے۔

سندھ میں تیز بارشوں کی پیش گوئی کے پیش نظر پی ڈی ایم اے نے الرٹ جاری کردیا ہے ، پی ڈی ایم اے نے کراچی،سندھ کےتمام اضلاع کےڈی سیز،ڈی ڈی ایم ایزکو ہدایات کردیں۔

پی ڈی ایم اے کا کہنا تھا محکمہ موسمیات نے 21 اور 22 اگست کو تیزبارشوں کی پیشگوئی کی ہے، بارشوں کےنقصانات سےبچنےکیلئےہر ممکن اقدامات کئے جائیں ، انتظامیہ متحرک رہے، مشینری،عملہ سڑکوں پرموجود رہے۔

خیال رہے پنجاب کے مختلف علاقوں میں بارشوں نے تباہی مچا دی، چھتیں اور دیواریں گرنے سمیت مختلف واقعات میں 14 افراد جان کی بازی ہار گئے جبکہ متعدد افراد زخمی ہوگئے۔

وزیراعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے چھتیں گرنے کے واقعات پر اظہار افسوس کرتے ہوئے زخمی افراد کو علاج معالجے کی بہترین سہولتیں فراہم کرنے کی ہدایت کرتے ہوئے انتظامیہ سے حادثات کی رپورٹ طلب کر لی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں