site
stats
اہم ترین

پاکستان الیون نےیوکےمیڈیا الیون کو133رنزسےشکست دے دی

PeaceCup

میران شاہ : شمالی وزیرستان میں پاک فوج کے زیراہتمام ٹی ٹوئنٹی میچ میں پاکستان الیون نے یو کےالیون کو133رنزسے شکست دے دی۔

تفصیلات کے مطابق شمالی وزیرستان کے علاقے میران شاہ میں یونس خان اسٹیڈیم میں خیرسگالی ٹی ٹوئنٹی میچ میں پاکستان الیون کے خلاف یوکے الیون نے ٹاس جیت کر فیلڈنگ کا فیصلہ کیا۔

پاکستان الیون نے یوکے الیون کے خلاف پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے مقررہ 20 اوورز میں 253 رنز بنائے اور جیت کے لیے 254رنز کا ہدف دیا۔

پاکستان الیون کی جانب سے دیے جانے والے ہدف کے تعاقب میں یوکے الیون کی پوری ٹیم 120 رنز پرڈھیر ہوگئی اور پاکستان الیون نے ٹی یہ ٹوئنٹی میچ 133 رنز سے جیت لیا۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ آئی ایس پی آر کے مطابق یونس خان اسٹیڈیم میں کورکمانڈر پشاور لیفٹیننٹ جنرل نذیر احمد، ڈی جی آئی ایس پی آرمیجرجنرل آصف غفورسمیت جی او سی وزیرستان اظہر اقبال عباسی بھی موجود ہیں۔

یوکے الیون کے خلاف پاکستان الیون ٹیم میں شاہد آفریدی ، مشتاق احمد،انضمام الحق، کامران اکمل ، یونس خان ، جنید خان ،عمر گل، وجاحت اللہ واسطی اور ریاض آفریدی شامل ہیں۔

ڈی جی آئی ایس پی آر میجرجنرل آصف غفور کا کہنا ہے کہ امن کپ سے ثابت کریں گے پاکستان پرامن ملک ہے۔

واضح رہے کہ میران شاہ میں کھیلے جارہے اس نمائشی میچ کو دیکھنے کے لیے گراؤنڈ میں مقامی اسکولوں کے طالب علموں سمیت قبائلی عمائدین بھی موجود ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top