site
stats
پاکستان

جھوٹی خبر چلانے پر پیمرا نے جیونیوز سےجواب طلب کرلیا

اسلام آباد: پیمرا نے بھارت نوازی میں جھوٹی خبر چلانے پرجیو نیوز سے جواب طلب کرلیا،جھوٹی خبر چلانے کی شکایت امریکا میں تعینات پاکستانی سفیر نے کی ہے۔

Ambassador of Pakistan to US writes to Pemra… by arynews

تفصیلات کے مطابق جیو کی بھارت نوازی اور جھوٹی خبروں کی شکایت اس بار امریکا میں تعینات پاکستانی سفیر جلیل عباس جیلانی نے کی ہے، امریکا میں تعینات پاکستانی سفیر جلیل عباس جیلانی نے پیمرا کو خط لکھا جس میں شکایت کی ہے کہ جیو نے ان سے متعلق جھوٹی خبر چلائی اور عوام کو گمراہ کیا۔

خط کے مطابق جیو نیوز نے مورخہ 30 اگست 2016 کو صبح 8 بجے کے نیوز بلیٹن میں ایک غیر تصدیق شدہ خبر ورپورٹ نشر کی جس میں امریکہ مٰں متعین پاکستان کے سفیر جلیل عباس جیلانی کے متعلق کہا گیا کہ امریکی خاتون اول کے پاکستان ہاوس کے دورہ کے بعد پاکستانی سفیر کی جانب سے جاری شدہ سوشل میڈیا ٹوئٹ کے حوالے سے وائٹ ہاوس نے پاکستانی سفارت خانے اور فارن آفس اسلام آباد کو ایک خط لکھا ہے جس میں پاکستانی سفیر جلیل عباس جیلانی کو تنبیہ کیا گیا ہے۔

جلیل عباس جیلانی کا کہنا ہے جیونیوز کی خبر نے بھارتی میڈیا کو پاکستان کے خلاف زہراگلنے کاموقع دیا، جیونیوز نے ایسے وقت میں خبرنشر کی جب پاکستان بھارتی مظالم کے خلاف شعور آواز اٹھا رہا تھا۔

پیمرا نے پاکستانی سفیرکی شکایت پرجیونیوز کو سات دن میں پوزیشن کلیئر کرنے کا نوٹس بھیج دیا۔

NOTICE 1

NOTICE 2

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top