site
stats
پاکستان

پیمرا کو ڈی ٹی ایچ لائسنس کی نیلامی کی مشروط اجازت

اسلام آباد: سپریم کورٹ آف پاکستان نے پیمرا کو ڈی ٹی ایچ لائسنس کی نیلامی کی مشروط اجازت دے دی۔ اعلیٰ عدالت کے مختصر حکم نامے میں کہا گیا ہے کہ نیلامی ہائیکورٹ کے تفصیلی فیصلے سے مشروط ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق پیمرا کی ڈی ٹی ایچ لائسنس سے متعلق اپیل کی سماعت 3 رکنی بنچ نے کی۔

پیمرا کے وکیل سلمان اکرم راجہ نے دلائل میں کہا کہ ہائیکورٹ نے نوٹس دیے بغیر آخری دن حکم امتناعی جاری کردیا۔ بڈنگ کا عمل ابھی ابتدائی عمل ہے۔ اس سے کامیاب بڈر کو کوئی اختیار حاصل نہیں ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ نیلامی کے لیے بین الاقوامی کمپنیاں آئی ہوئی ہیں۔ نیلامی کی منسوخی سے مالی نقصان کے ساتھ ملکی ساکھ بھی متاثر ہوگی۔ انہوں نے یقین دلایا کہ عدالت کا فیصلہ آنے تک کسی کو لائسنس جاری نہیں کیے جائیں گے۔

سپریم کورٹ نے فریقین کو سننے کے بعد ڈی ٹی ایچ نیلامی کی مشروط اجازت دے دی۔

واضح رہے کہ ڈی ٹی ایچ کی نیلامی کے خلاف ایک اور کیس لاہور ہائیکورٹ میں زیر سماعت ہے جس کا فیصلہ محفوظ کرلیا گیا ہے۔ اس سے قبل لاہور ہائیکورٹ نے تفصیلی فیصلہ آنے تک ڈی ٹی ایچ کی 23 نومبر کو ہونے والی نیلامی روکنے کے لیے حکم امتناع جاری کیا تھا جس کو پیمرا نے سپریم کورٹ میں چیلنج کردیا تھا۔

لاہور ہائیکورٹ کے حکم کے بعد کیبل آپریٹرز نے بھی اپنی ہڑتال ختم کرنے کا اعلان کیا تھا جس کے بعد ملک بھر میں کیبل نشریات بحال کردی گئی تھیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top