The news is by your side.

Advertisement

لاک ڈاؤن، بیوٹی پارلرز بند، خواتین نے انوکھا حل ڈھونڈ نکالا

لندن: کرونا وائرس کے پھیلاؤ کو روکنے کے لیے مختلف ممالک میں لاک ڈاؤن کے سبب بیوٹی پارلرز بند ہونے سے خواتین پریشان ہوگئی ہیں اور انہیں سجنے سنورنے میں مشکلات درپیش ہیں۔

تفصیلات کے مطابق ویڈیو شیئرنگ ایپ ٹک ٹاک پر خواتین کی تصاویر وائرل ہورہی ہیں جس میں وہ بال کو دلکش اسٹائل سے بنانے کے لیے بیوٹی پارلرز کا رخ تو کرنہیں سکتی لیکن ان کی جانب سے بال سنوارنے کے لیے انوکھا حل نکال لیا گیا ہے۔

TikTok users have nailed the curly look without needing to use curling wands

 

تصاویر میں دیکھا جاسکتا ہے کہ خواتین رات کو سوتے وقت بالوں کو ’کرل‘ کرنے کے لیے موزے کا استعمال کررہی ہیں، ان موزے بالوں میں لپیٹ کر رات کو سوجاتی ہیں صبح اٹھ کر انہیں کھول دیا جاتا ہے اور بال خود بخود کرل ہوجاتے ہیں۔

خواتین کی جانب سے ٹپس دیتے ہوئے کہا گیا کہ بالوں کو جرابوں کے گرد لپیٹیں گے اور پھر دونوں جرابوں کو ایک ساتھ باندھ کر گرہیں باندھ سکتے ہیں یا اگر کوئی گرہ ممکن نہیں ہے تو آپ اپنے بالوں کو بینڈ کے ساتھ محفوظ کرسکتے ہیں۔

اس کے بعد آپ اپنے سر کے گرد اس عمل کو دہرائیں جب تک کہ آپ کے پاس متعدد ربط جراب موڑ محفوظ ہوجائے۔

This beauty lover wrapped multiple sections of hair around two socks

بہترین نتائج کے لیے آپ کو پھر اپنے بالوں میں موزوں کے ساتھ سونے کی بھی ضرورت ہے اور جب آپ انہیں صبح اٹھیں گے تو آپ کے بال کرل ہوجائیں گے۔

کرل کا سب سے اچھا طریقہ یہ ہے کہ آپ لہروں کو بنانے کے لیے حرارت کا استعمال نہیں کرتے ہیں، لہٰذا آپ کے بالوں کے لیے کرلنگ کی چھڑی یا سیدھے جوڑے کی نسبت بہتر ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں