The news is by your side.

Advertisement

بھارت کا مکروہ چہرہ عالمی برادری کے سامنے آچکا ہے: صدر آزاد کشمیر

دبئی: آزاد کشمیر کے صدر سردار مسعود خان نے کشمیری اور پاکستانی تارکین وطن پر زور دیا ہے کہ وہ عالمی برادری کو نریندر مودی کا اصل چہرہ دکھانے اور خطہ کے امن وسلامتی کے خلاف بھارت کے مکروہ عزائم بے نقاب کرنے کے لئے اپنی کوششیں تیز تر کریں۔

تفصیلات کے مطابق دبئی میں پاکستان کے قونصلیٹ جنرل کی طرف سے منعقدہ ایک استقبالیہ تقریب سے خطاب کرتے ہوئے صدر آزاد کشمیر نے کہا کہ بھارت کا مکروہ چہرہ عالمی برادری کے سامنے آچکا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ بیرون ملک آباد کشمیریوں اور پاکستانیوں کو اپنی صفوں میں اتحاد و اتفاق کی فضا قائم رکھتے ہوئے مقبوضہ جموں وکشمیر میں بھارت کی وحشت و دردندگی انسانی حقوق کی پامالیوں اور انصاف پر مبنی کشمیریوں کی حق خودارادیت کی جدوجہد کو محنت، جانفشانی اور تن دہی سے اجاگر کرنا ہوگا۔

مسعود خان کا کہنا تھا کہ اس کے ذریعے کشمیری عوام کو ان کا بین الاقوامی طور پر تسلیم شدہ حق خودارادیت مل سکے گا، بھارتی جارحیت سب کے سامنے ہے۔

پاکستان کے اہل علم ودانشور کشمیر کے لیے اپنا کردار ادا کریں: فاروق حیدر

مقبوضہ جموں وکشمیر میں گزشتہ سات دہائیوں سے جاری تحریک آزادی کا تذکرہ کرتے ہوئے صدر آزادکشمیر نے کہا کہ بھارت کے تمام تر انسانیت سوز مظالم اور درندگی کے باوجود کشمیری عوام چٹان کی طرح اپنے موقف پر قائم ہیں اور ان کا یہ آہنی عزم ان کی جدوجہد کی کامیابی کی دلیل اور حق وصداقت پر ہونے کا واضح ثبوت ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ گزشتہ ماہ کی پانچ تاریخ کے بعد بھارت نے نہ صرف مقبوضہ کشمیر کے عوام پر مظالم کے بے پناہ پہاڑ توڑے ہیں بلکہ صدیوں سے کشمیری عوام کو حاصل بنیادی حقوق پر بھی کھلا ڈاکہ ڈالا جس کے خلاف کشمیریوں کے رد عمل کو روکنے کےلئے بھارت نے کرفیو نافذ کر رکھا ہے اور ہزاروں بے گناہ لوگوں کو گرفتار کر کے جیلوں میں ڈال رکھا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں