The news is by your side.

روزگار کی تلاش میں بس کا خطرناک سفر، دل دہلا دینے والی ویڈیو وائرل

کولمبو : سری لنکا اس وقت اپنی تاریخ کے بد ترین دور سے گزر رہا ہے، ملکی معیشت کا بھٹہ بیٹھ گیا ہے بنیادی سہولیات سے محروم عوام کی حالت بھی قابل رحم ہے۔

آج سری لنکا میں جو کچھ ہو رہا ہے وہ ترقی پذیر دنیا میں دیکھے جانے والے معمول کے مالی بحرانوں سے بھی بہت زیادہ بری حالت میں ہے۔

یہ صورتحال ایک مکمل معاشی تباہی کے مترادف ہے جس نے عام لوگوں کو خوراک، ایندھن اور دیگر ضروریات کی خریداری کرنے کے قابل نہیں چھوڑا۔

سری لنکا میں ایندھن کی قلت نے لوگوں کو اس قدر اذیت میں مبتلا کردیا ہے کہ وہ اپنی جان کو خطرے میں ڈال

کر خطرناک طریقے سے بسوں میں سفر کرنے پر مجبور ہیں۔

ان حالات میں سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو وائرل ہورہی ہے جس میں دکھایا گیا ہے کہ ایک مسافر بس میں انسانوں کو اس طرح بٹھایا گیا ہے کہ دیکھنے والے افسوس کرتے رہ جائیں۔

ایندھن کی قلت کے باعث ملک بھر میں پبلک ٹرانسپورٹ نہ ہونے کے برابر ہے اور جو بسیں چل رہی ہیں ان کی حالت بھی ناقابل بیان ہے۔

ویڈیو میں دکھایا گیا ہے کہ بس اتنی کھچا کھچ بھری ہوئی ہے اور اس کے اندر اور باہر مسافر مکھیوں کی طرح چمٹے ہوئے ہیں۔

بس کے مسافروں کو دروازے اور کھڑکیوں سے لٹکنے کے علاوہ پچھلے حصے میں سامان رکھے جانے والی جگہ پر بیٹھے دیکھا جاسکتا ہے جس کا دروازہ بھی کھلا ہوا ہے اور کسی بھی حادثے کا سبب بن سکتا ہے۔

اس دل دہلا دینے والی ویڈیو کو بس کے پیچھے آنے والے ایک موٹر سائیل سوار اپنے کیمرے میں محفوظ کیا تھا، یہ ویڈیو ٹک ٹاک پر اپ لوڈ کی گئی تھی جو اب تک42ہزار سے زیادہ ویوز کے ساتھ ٹوئٹر پر وائرل ہو رہی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں