The news is by your side.

Advertisement

کراچی کے عوام نے مویشی منڈیوں سے متعلق اوقات کار کو مسترد کردیا

کراچی: شہر قائد کے عوام نے نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر (این سی او سی) کے مویشی منڈیوں سے متعلق اوقات کار کو مسترد کردیا۔

اے آر وائی نیوز کی رپورٹ کے مطابق کراچی کے عوام نے این سی او سی کے مویشی منڈیوں سے متعلق اوقات کار کو مسترد کردیا، این سی او سی کی جانب سے عید الاضحیٰ کے لیے ملک بھر میں لگائی جانے والی مویشی منڈیوں کے اوقات صبح 6 سے شام 7 بجے تک رکھے گئے ہیں۔

شہریوں نے شکوہ کیا ہے کہ دفتری اوقات میں مویشی منڈی جاکر قربانی کا جانور کیسے خریدیں گے، نئے اوقات کے مطابق منڈی کیسے جائیں ہمارے دفتری اوقات ہی شام تک ہے۔

شہریوں کا کہنا ہے کہ صبح 6 سے شام 7 بجے تک مویشی خریدنے کی اجازت سمجھ سے بالاتر ہے، حکومت نے خریداروں کے لیے کم وقت مقرر کیا تو رش زیادہ بڑھ جائے گا۔

مزید پڑھیں: ملک بھر میں مویشی منڈیوں کے اوقات کار کیا ہوں گے؟ اسد عمر نے بتا دیا

واضح رہے کہ وفاقی وزیر اسد عمر نے این سی او سی اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کہا تھا کہ کورونا کا پھیلاؤ روکنے کیلئے مویشی منڈیوں کا درست انتظام ضروری ہے، ملک بھرمیں مویشی منڈیاں شہروں سے باہر قائم کی جائیں گی، شہروں کے اندر کسی کو مویشی منڈی قائم کرنے کی اجازت نہیں۔

اسد عمر کا کہنا تھا کہ انتظامیہ مویشی منڈیوں سےمتعلق گائیڈ لائنز پرعملدرآمد یقینی بنائے، ملک بھر میں منڈیوں کے اوقات صبح 6 سےشام 7 تک ہوں گے اور منڈیوں میں داخلے سےقبل ماسک پہننا لازم ہو گا۔

وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ مویشی منڈیوں کا ایس اوپیزکے تحت اہتمام بہت ضروری ہے، دیہی ایریا سے شہر میں جانور فروخت کرنے کے لئے لوگ آتے ہیں، مویشی منڈیوں سے متعلق ہیلتھ پروٹوکول، گائیڈلائنز سب سے شیئر ہوں گی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں