The news is by your side.

Advertisement

وائس آف امریکا کا پاک فوج کےخلاف نیا ہتھکنڈہ، عوام نے آئینہ دکھادیا

اسلام آباد: ڈی جی آئی ایس پی آر کی پی ٹی ایم کی ملک دشمن سرگرمیوں پر بریفنگ کے بعد وائس آف امریکا کے منفی پروپیگنڈے پر عوام نے آئینہ دونوں دکھادیا۔

تفصیلات کے مطابق ڈی جی آئی ایس پی آر کی پی ٹی ایم کی ملک دشمن سرگرمیوں پر بریفنگ پر وائس آف امریکا کی منفی رنگ دینے کی کوشش کو عوام نے ناکام بناددیا، عوام کی بڑی تعداد نے نام نہاد پی ٹی ایم کی پرزور مخالفت کرکے سروے مسترد کردیا۔

پہلے سروے میں 91، دوسرے میں 72 فیصد لوگ پاک فوج کی حمایت کی، دونوں سروے میں اکثریتی رائے پی ٹی ایم پر پاک فوج کی رائے سے متفق نظر آئی۔

واضح رہے کہ ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل آصف غفور نے پریس کانفرنس میں کہا تھا کہ پی ٹی ایم کے لیے مہلت اب ختم ہوگئی۔

ان کا کہنا تھا کہ پی ٹی ایم والے کدھر تھے جب ان کے گلے کٹ رہے تھے اور فٹ بال کھیلی جارہی تھی، جب حالات ٹھیک ہوگئے تو تحفظ کی بات آگئی، سیکیورتی اداروں کے ان سے کچھ سوال ہیں، آپ کے پاس اتنا پیسہ ہے اور کہاں سے آرہا ہے۔

ڈی جی آئی ایس پی آر کا کہنا تھا کہ مارچ 2018 میں افغان ایجنسی این ڈی ایس نے انہیں کتنے پیسے دئیے اور وہ کہاں ہیں، اسلام آباد دھرنے کے لیے کتنے پیسے ملے اور کہاں استعمال کیے۔

قندھار میں بھارتی قونصل خانے میں منظور پشتین کا کون سا رشتے دار گیا اور کتنے پیسے لیے، حوالہ ہنڈی سے دبئی سے کتنا پیسہ آرہا ہے، افغانستان نے کیوں منع کیا کہ طاہر داوڑ کی میت پاکستان کو نہیں دینی پی ٹی ایم کے خلاف کوئی اعلان جنگ نہیں، کچھ سوالات ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں