The news is by your side.

Advertisement

سال ڈیڑھ سال میں لاکھوں کروڑوں لوگ بہتری دیکھیں گے: اسد عمر

اسلام آباد: پاکستان تحریک انصاف کے رہنما اسد عمر نے کہا ہے کہ سال ڈیڑھ سال میں لاکھوں کروڑوں لوگ بہتری دیکھیں گے، سب کے ساتھ مل کر کام کریں گے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، اسد عمر کا کہنا تھا کہ معیشت کی بحالی کے لیے ایمرجنسی اقدامات کرنے ہوں گے، معیشت کی مضبوطی ملک کے لیے اہم ہے۔

انہوں نے کہا کہ ہم عقل کُل نہیں ہیں، تمام اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ مل کر کام کریں گے، عوام کو جلد ہی تبدیلی نظر آنا شروع ہوجائے گی۔

رہنما پی ٹی آئی کا مزید کہنا تھا کہ تحریک انصاف نیا پاکستان بنائے گی، عمران خان جیسا لیڈر ملک کی تقدیر بدل دے گا، عوام کو مایوس نہیں کریں گے۔


عمران خان کا خطاب، متوقع پالیسیوں پر اظہار خیال، دھاندلی الزامات کی تحقیقات کی پیش کش


خیال رہے کہ وفاق میں سب سے زیادہ نشستیں حاصل کرنے والی جماعت پی ٹی آئی کے سربراہ عمران خان نے آج بنی گالا میں خصوصی خطاب بھی کیا، اس موقع پر انھوں نے پاکستان کو متحد دیکھنے کی خواہش اور عزم ظاہر کیا تھا۔

انہوں نے کہا تھا کہ 22 سال پہلےجو جدوجہدشروع کی تھی، آج اس میں کامیابی ملی، چاہتاتھا، پاکستان وہ ملک بنے،جس کاقائداعظم نے خواب دیکھا تھا۔ پاکستان کو مدینہ جیسی ریاست فلاحی ریاست کے طور پر دیکھنا چاہتا ہوں۔

عمران خان نے یہ بھی کہا تھا کہ الیکشن میں لوگوں نے بہت قربانیاں دی، عوام کو داد دینا چاہتا ہوں، پاکستان کے عوام کو انتخابات میں شرکت پر خراج تحسین پیش کرتا ہوں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں