The news is by your side.

Advertisement

کامیاب جوان پروگرام کے قرض کی تقسیم میں پہلے سے بھی زیادہ تیزی آگئی

اسلام آباد : پنجاب کامیاب جوان پروگرام کے تحت قرض کی تقسیم اور روزگار پیدا کرنے میں سبقت لے گیا، صوبے میں تاحال14 ارب کا قرض نوجوانوں میں تقسیم کئے گئے۔

تفصیلات کے مطابق کامیاب جوان پروگرام کے قرض کی تقسیم میں پہلے سے بھی زیادہ تیزی آگئی ، ہفتہ وار اپ ڈیٹ میں پروگرام کی صوبوں میں حوصلہ افزا کارکردگی سامنےآگئی اور کامیاب جوان پروگرام نے19 ارب کی تقسیم کا عمل مکمل کرلیا۔

صوبہ پنجاب قرض کی تقسیم اور روزگار پیدا کرنے میں سبقت لے گیا اور صوبہ سندھ کاقرضہ فراہمی اور روزگارمیں دوسرا نمبر ہر رہا۔

اس حوالے سے معاون خصوصی عثمان ڈار حقائق سامنے لے آئے اور اعداد وشمار جاری کردیے ، جس کے مطابق پنجاب میں تاحال14 ارب کا قرض نوجوانوں میں تقسیم کئے گئے ، جس سے صوبے میں 11 ہزار21 نوجوانوں کو قرض ملا اور ہر کاروبار کامیاب ہوا۔

اعدادوشمار میں بتایا گیا کہ پنجاب میں پروگرام کے قرض سے 22 ہزار 335 نوکریاں پیدا ہوئیں اور مزید 14 ہزار 856 نوجوانوں کوچند دنوں میں قرض مل جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق سندھ میں پروگرام کے تحت وفاقی حکومت نے3ارب کاقرض فراہم کیا ، جس سے 4 ہزار سے زیادہ نوجوانوں کو روزگار ملا، صوبہ سندھ میں 3ہزار نوجوان قرض کی رقم سےاپنا کاروبار شروع کرچکے ہیں ، صوبے میں مزید 3 ہزار سےنوجوانوں کو قرض مل جائے گا، جنہیں اہل قرار دیدیا گیا ہے۔

معاون خصوصی عثمان ڈار کا کہنا تھا کہ سندھ میں 10 ارب تقسیم کرنے کا ہدف مقرر کیاہے،پوری رقم تقسیم کریں گے، جلد ہی کامیاب جوان پروگرام سپورٹس کی دنیا میں بھی تہلکہ مچائے گا ،پروگرام اولمپک، کامیاب جوان ٹیلنٹ کا پتہ لگانے سمیت کھیل کے مواقع پیدا کرے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں