The news is by your side.

Advertisement

نواز شریف کا پاک فوج کوبدنام کرنا انتہائی افسوس ناک ہے: پرویز مشرف

کارگل سے فوج کا انخلا کا حکم دے کر نوازشریف نےغلط قدم اٹھایا

دبئی: سابق صدر پرویز مشرف نے کہا ہے کہ نواز شریف کا پاک فوج کوبدنام کرنا افسوس ناک عمل ہے، نوازشریف نے غلط وقت پربیان دیا.

تفصیلات کے مطابق پرویزمشرف نے اپنے ایک بیان میں‌ کہا کہ نوازشریف کا الزام غلط ہے کہ کارگل پر انھیں اعتماد میں نہیں لیا گیا۔

پرویز مشرف نے کہا کہ انھوں نے کارگل پر نواز شریف کو دوبار بریفنگ دی تھی، نوازشریف نے کہا تھا کہ جنرل صاحب جھنڈا سری نگر پرلگائیں گے، تولطف آئے گا.

مشرف کا کہنا تھا کہ کارگل جنگ میں ہم پانچ جگہوں پربھارتی فوج پربھاری تھے،مگر پھر نواز حکومت پر بھارت نے امریکا کے ذریعے دباؤ ڈلوایا، فوجوں کی واپسی پرراجا ظفر الحق اور چوہدری شجاعت نے مخالفت کی۔

 ان کا کہنا تھا کہ نوازشریف امریکا گئے اور فوجوں کی واپسی کاآرڈر جاری کردیا، کارگل سے فوج کا انخلا کا حکم دے کر نوازشریف نےغلط قدم اٹھایا، پھر فوجوں کی واپسی کاالزام مجھ پرعائد کر دیا

سابق صدر کا کہنا تھا کہ ایسے وقت پریہ بیان سامنے آنا واضح ثبوت ہے کہ پیچھے ضرور کوئی بات چھپی ہے، نوازشریف نے اپنی فوج اور اسٹیبلشمنٹ کوذمہ دارقراردیا، اپنے ملک کے اداروں پر تنقید کری، جو افسوس ناک ہے.

یاد رہے کہ آج وزیراعظم شاہد خاقان کی زیرصدارت قومی سلامتی کمیٹی کے اجلاس معنقد ہوا تھا، جس میں ممبئی حملوں پر 12مئی کو روزنامہ ڈان میں شائع بیان کا جائزہ لیا گیا۔

اجلاس کے اعلامیہ کے مطابق قومی سلامتی کمیٹی کی جانب سے نواز شریف کے بیان کی متفقہ طور پر مذمت کی گئی اور نواز شریف کا بیان متفقہ طور پر مسترد کرتے ہوئے اسے غلط اور گمراہ کن قرار دیا۔


قومی سلامتی کمیٹی نے نوازشریف کا بیان متفقہ طور پر مسترد کردیا


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔ 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں