The news is by your side.

Advertisement

تاریخی فیصلے پرسپریم کورٹ کوخراج تحسین پیش کرتےہیں،پرویزمشرف

اسلام آباد : سابق صدر پرویز مشرف نے کہا جلد پاکستان آؤں گا، سپریم کورٹ نے اچھا فیصلہ دیا، پوری قوم کومبارکباد دیتا ہوں۔

تفصیلات کے مطابق پاناما کیس کے فیصلے سے متعلق اے آر وائی نیوز کی خصوصی نشریات میں سابق صدر پرویز مشرف کا گفتگو کرتے ہوئے کہنا تھا کہ تاریخی فیصلے پرسپریم کورٹ کو خراج تحسین پیش کرتے ہیں ، مٹھائیاں تقسیم ہو رہی ہیں، ہم نےبھی مٹھائی کھائی ہے۔

پرویز مشرف کا کہنا تھا کہ پوری قوم کو مبارکباد دیتا ہوں، فیصلے کے ملک پر اچھے اثرات پڑیں گے، سپریم کورٹ کو مبارکباد دیتا ہوں، جےآئی ٹی نے بہادری کا مظاہرہ کیا، نیب میں ریفرنس داخل کرکے شریف خاندان کاٹرائل شروع کیا جائے۔

سابق صدر نے کہا کہ گزشتہ ڈیڑھ سال حکومت کام نہیں کررہی تھی، حکومت کی پوری توجہ پانامالیکس کیس پر تھی، ملک بحران کا شکار تھا، حکومت نے توجہ نہیں دی، مسلم لیگ ن میں دراڑیں نظرآرہی ہیں، نوازشریف نے اسرائیلی مشینری خرید کر اپنی فیکٹری میں لگائی، اےآروائی نیوزکی نشریات شوق سےدیکھتا ہوں۔

انکا کہنا تھا کہ پاکستان جلدآؤں گا، لارجربینچ کے فیصلے سے میرا اعتماد بڑھا ہے، نوازشریف خاندان کانام ای سی ایل میں ڈالاجائے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں