The news is by your side.

Advertisement

غیرانسانی سلوک پر اقوام عالم کی مجرمانہ خاموشی شرمناک ہے،پرویزمشرف

دبئی : سابق صدر پرویزمشرف نے برما میں روہنگیا مسلمانوں کے ساتھ غیرانسانی سلوک پر اقوام عالم کی مجرمانہ خاموشی کو شرمناک قرار دیدیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سابق صدر جنرل (ر) پرویزمشرف نے برما میں روہنگیا مسلمانوں کے کے قتل عام کی مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ برما میں غیرانسانی سلوک پر اقوام عالم کی مجرمانہ خاموشی شرمناک ہے۔

پرویزمشرف کا کہنا تھا کہ مسلمانوں پر مظالم پر امت مسلمہ کو مشترکہ حکمت عملی طے کرنی چاہئے، اقوام عالم کو باور کرانا چاہئے، مسلم قوم ایک حقیقت ہے، اقوام عالم کو مسلمانوں کو تسلیم کیا جانا چاہئے۔

سابق صدر نے کہا کہ روہنگیا کے مسلمانوں پرتاریخ کا بدترین تشدد کیا جارہاہے، انسانی حقوق کی تنظیموں کا دہرہ معیار امن کیلئے تباہ کن ہے، کشمیر، فلسطین، برما میں مسلمانوں سے امتیازی سلوک ہورہا ہے۔


مزید پڑھیں : گزشتہ چند ہفتوں میں میانمارمیں ہلاک افراد کی تعداد1000ہوگئی،اقوام متحدہ


یاد رہے کہ روہنگیا مسلمانوں کے بدترین قتل عام کا معاملہ گھمبیر ہوتا جارہا ہے، بنگلہ دیش میں پناہ لینےوالےروہنگیا مسلمانوں کی تعداد ڈیرھ لاکھ سےتجاوزکرگئی۔

اقوام متحدہ کے مطابق اب تک سوا لاکھ روہنگیا مسلمان بنگلہ دیش میں پناہ لے چکے ہیں۔ جبکہ اگلے چوبیس گھنٹوں کے دوران مزید پینتیس ہزار افراد سرحد پار کرکے پناہ لیں گے۔

برطانوی نشریاتی ادارے کے مطابق بنگلہ دیش کی سرحدی پولیس پابندی کے باوجود سرحد کھول رہی ہے جبکہ پناہ گزین بہت بری حالت میں اکثر لوگوں کئی دن سے بھوکے پیاسے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں