The news is by your side.

Advertisement

ہم نواز شریف کی آزادی کیلئے کچھ بھی کریں گے، پرویز رشید

لاہور : مسلم لیگ ن کے رہنما پرویز رشید نے کہا کوئی نوازشریف سے ملاقات کیلئے نکلتا ہے تو اسے جیل میں ڈالا جاتا ہے، مسلم لیگ ن نوازشریف کی قیادت میں متحد ہے، ہم نوازشریف کی آزادی کیلئے کچھ بھی کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق لاہور میں کوٹ لکھپت جیل کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے مسلم لیگ ن کے رہنما پرویزرشید نے کہا آگے بڑھتا پاکستان تنزلی کا شکار ہوتا نظر آیا، کوئی  نوازشریف سے ملاقات کیلئے نکلتا ہے تو اسے جیل میں ڈالا جاتا ہے، نواز شریف سے ملاقات کی خواہش رکھتے ہیں تو کردار کشی  کی جاتی ہے۔

ہم نوازشریف کی آزادی کیلئےکچھ بھی کریں گے، پروڈکشن آرڈراسپیکراورپارلیمنٹیرین کااستحقاق ہے ، مسلم لیگ ن نوازشریف کی قیادت میں متحدہے، اانتقامی کارروائی سے قومیں تقسیم ہوجاتی ہیں۔

خیال رہے کوٹ لکھپت جیل میں آج ملاقات کا دن ہے ، سابق وزیر اعظم محمد نواز شریف سے صرف فیملی کے افراد ملاقات کی اجازت ہیںجبکہ پارٹی رہنماﺅں اور کارکنوں کو ملاقات کی اجازت نہیں مل سکی۔

یاد رہے پرویز رشید کا کہنا تھا عوام کوسہولت اورریلیف دینے والے گرفتار ہیں، ریلیف دینے والے جیل اور تکلیف دینے والے اقتدار میں ہیں، نواز شریف نے میگا پراجیکٹس، موٹر وے، بجلی کے کارخانے بنائے، خان صاحب 10 سال کے قرضوں کا حساب لینا چاہتے ہیں، یاد رکھیں بجلی کا بحران اسی عرصے کی سرمایہ کاری سے حل ہوا۔

ن لیگی رہنما کا کہنا تھا 10 سال میں لوٹ مار ہوتی تومعیشت تیز رفتار ترقی نہ کر رہی ہوتی ، وزیر ریلوے نے شادی ٹرین چلائی تھی، اب ٹرین کاپتہ ہےنہ شادی کا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں