دہشتگردی میں ملوث اداروں کو زکوۃ نہ دی جائے ، پرویز رشید -
The news is by your side.

Advertisement

دہشتگردی میں ملوث اداروں کو زکوۃ نہ دی جائے ، پرویز رشید

لاہور: وفاقی وزیر اطلاعات و نشرعات سینیٹر پرویز رشید نے کہا ہے کہ اُن اداروں کو زکوۃ اور خیرات کی جائے جہاں سے دہشتگردی اور فرقہ واریت پیدا نہیں ہوتی۔

لاہور میں خون کی بیماریوں میں مبتلا بچوں کے ادارے میں منعقدہ افطار ڈنر سے خطاب کرتے ہوئے پرویز رشید کا کہنا تھا کہ دہشتگردی اور فرقہ واریت کا خاتمہ پوری قوم کی ذمہ داری ہے اور اس سلسلہ میں زکوۃ و خیرات کرتے ہوئے خصوصی توجہ دینی چاہیے ، کہ کہنیں ہم ایسے اداروں کی معاونت تو نہیں کررہے جو فرقہ واریت اور دہشتگردی میں ملوث ہیں۔

دوسری جانب ترجمان سندھ پولیس کے دفتر سے جاری ایک اعلامیہ کے مطابق آئی جی سندھ اے ڈی خواجہ نے عوام سے کہا ہے کہ جبری فطرہ ، زکوٰة وصولی یا کسی بھی علاقے میں بھتہ پرچیوں سے متعلق اطلاع فوری طور پر مددگار 15 کے مراکز ، ڈی آئی جی سی آئی اے ، ایس ایس پی ایس آئی یو کے دفاتر کے علاوہ زونل ڈی آئی جیز ، ضلعی ایس ایس پیز یا قریبی تھانہ جات کو دی جائے، اطلاع دینے والوں کا نام صیغہ راز میں رکھا جائے گا۔

ترجمان سندھ پولیس نیپرامن اور قانون پسند شہریوں سے کہا ہیکہ جرائم کے خلاف کاروائیوں میں پولیس کا ساتھ دیں اور اپنے علاقے ،آس پاس یا اطراف میں کوئی بھی مشکوک سرگرمی ، حرکت یا لاوارث گاڑی ، موٹرسائیکل ، بیگ پارسل تھیلا وغیرہ دکھائی دینے پر فوری پولیس سے رابطہ کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں