The news is by your side.

Advertisement

پشاور: بچوں کی لڑائی پر فائرنگ، ایک بچے سمیت 7 افراد قتل

پشاور: خیبر پختونخواہ میں پیش آیا انتہائی افسوسناک واقعہ جہاں بچوں کی لڑائی پر فائرنگ سے ایک بچے سمیت 7 افراد قتل ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق یہ انسانیت سوز واقعہ خیبرپختونخواہ کے شہر پشاور میں پیش آیا جہاں بچوں کی لڑائی پر گولی چل گئی اور سات افراد زندگی کی بازی ہار گئے۔

پولیس کے مطابق پشاور کے علاقے انقلاب میں بچوں کی لڑائی نے کئی انسانوں کی جانیں لے لیں، فائرنگ کے نتیجے میں مارے گئے افراد میں ایک ہی خاندان کے چھ افراد شامل ہیں۔

پولیس کا کہنا ہے کہ قتل کیے جانے والے 7 افراد میں ایک بچہ بھی شامل ہے، واقعے کی تحقیقات کر رہے ہیں جلد مکمل حقائق اور گرفتاری عمل میں آئے گی۔


شوہر نےبیوی سمیت5افرادکوقتل کرکےخودکشی کرلی


دوسری جانب پنجاب کے شہر اوکاڑہ میں گھریلو جھگڑے پر ماں نے تین بچوں کو زیلی گولیاں دے کر خود بھی کھالیں جس کے باعث خاتون اور ایک بچی نے دم توڑ دیا۔

مقامی پولیس کا کہنا ہے کہ ماں کے زہر دینے اور خود بھی کھانے کے بعد انہیں اسپتال منتقل کیا گیا تھا تاہم ماں اور اس کی ایک بچی زندگی بازی ہار گئی، تاہم دو بچے اسپتال میں زیر علاج ہیں۔

خیال ہے کہ 2016 میں پنجاب کے شہر پنڈی بھٹیاں کے نواحی گاؤں شوری مانیکہ میں گھریلو تنازعے پر شوہر نے فائرنگ کرکے پانچ افراد کو قتل کردیا تھا اور بعد میں خود کو گولی مار کرخودکشی کرلی تھی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں