جعلی نوٹ چھاپنے والے پانچ ملزمان گرفتار، کروڑوں روپے اور اسلحہ برآمد -
The news is by your side.

Advertisement

جعلی نوٹ چھاپنے والے پانچ ملزمان گرفتار، کروڑوں روپے اور اسلحہ برآمد

جھنگ / پشاور : پولیس نے پشاور اور جھنگ سے جعلی نوٹوں کے کاروبار میں ملوث پانچ ملزمان کو گرفتار کرکے کروڑوں روپے کی کرنسی اور اسلحہ بھی  برآمد کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق پولیس نے پشاور میں جعلی نوٹ چھاپنے والی فیکٹری پر چھاپہ مار کر چھ کروڑ روپے کی جعلی کرنسی برآمد کرکے تین ملزمان کو گرفتار کرلیا۔

پولیس کےمطابق ملزمان پشاور کی ایک فیکٹری میں جعلی کرنسی چھاپ رہے تھے۔ ملزمان کا سترہ کروڑ روپے کی جعلی کرنسی بنانے کا منصوبہ تھا۔

پولیس کے مطابق ملزمان کا گینگ نو افراد پر مشتمل ہے، تین ملزمان کو گرفتار کرلیا گیا ہے جبکہ چھ کی تلاش جاری ہے۔ دوسری جانب جھنگ کے علاقے احمد پور سیال سے بھی جعلی کرنسی بنانے والے دو ملزمان پکڑے گئے۔

دونوں ملزمان سجاد اور کیفی اپنے گھر میں جعلی نوٹ تیار کررہے تھے کہ پولیس پارٹی نے خفیہ اطلاع پر گھیرا ڈال کر ملزمان کو گرفتار کرلیا اور بنائے گئے جعلی نوٹ اور جعلی نوٹ بنانے والا سامان قبضے میں لے لیا۔

سامان میں ایک عدد پیٹی کٹے ہوئے سفید کاغذ، 2 عدد سیاہی کے کین اور 100 روپے اور 500 روپے کا چھاپے والے شیشے جن سے نوٹ تیار کیے جاتے تھے قبضے میں لے لیے دوران تلاشی ملزم سجاد کے قبضے سے ایک عدد پسٹل 30 بور بھی برآمد ہوا جسے قبضے میں لیکر کر دونوں ملزمان کے خلاف مقدمہ درج کر لیا گیا ہے۔

ایس ایچ او پولیس تھانہ احمد پور سیال ثنا اللہ کا کہنا ہے کہ ملزمان عرصہ دراز سے غریب لوگوں کو ڈبل رقم کرنے کا جھانسہ دیکر لوٹتے رہے ہیں ملزمان کے خلاف سخت کاروائی عمل میں لائی جائے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں