پشاور: پولیس نے امن دشمنوں کا منصوبہ خاک میں ملا دیا: Peshawar: Police
The news is by your side.

Advertisement

پشاور: پولیس نے امن دشمنوں کا منصوبہ خاک میں ملا دیا

پشاور: خیبر پختونخواہ کا دارالحکومت دہشت گرد حملوں سے بچ گیا، پولیس نے اہم کارروائی کرکے زیر زمین چھپایا گیا غیر ملکی ساخت کا اسلحہ برآمد کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق پشاور میں پولیس نے امن دشمنوں کا منصوبہ خاک میں ملا دیا، خفیہ اطلاع پر خیبرپخوانخواہ کے علاقے متنی میں کارروائی کے دوران پولیس نے زیرزمین چھپایا گیا غیر ملکی ساخت کا اسلحہ برآمد کیا۔

پولیس حکام کا کہنا ہے برآمد اسلحہ تخریب کاری میں استعمال ہونا تھا، جبکہ اس کارروائی کے دوران دو ملزمان کی گرفتاری بھی عمل میں آئی ہے۔

پختونخواہ میں دہشت گردی کی بڑی واردات ناکام، 2 خودکش حملہ آور گرفتار

پولیس کے مطابق گرفتار ملزمان سے مزید قانونی کارروائی اور تفتیش کررہے، جبکہ ساتھیوں کی تلاش شروع کر دی گئی، دیگر ملزمان کی گرفتاری بھی جلد عمل میں آئے گی۔

خیال رہے کہ رواں سال اپریل میں صوبہ خیبر پختونخواہ میں فوجی اہلکاروں نے دہشت گردی کی بڑی واردات ناکام بناتے ہوئے 2 خودکش حملہ آوروں کو گرفتار کیا تھا، ملزمان کے پاس سے بھاری تعداد میں اسلحہ بھی برآمد ہوا تھا۔

واضح رہے کہ آئی ایس پی آر نے کہا تھا کہ لکی مروت کے علاقے سرائے نورنگ میں خفیہ اطلاعات پر کارروائی کی گئی جس میں 2 خود کش حملہ آور پکڑے گئے، خودکش حملہ آور نعمت اللہ اور صدیق اللہ سرحد پار سے آئے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں