The news is by your side.

Advertisement

اسلام آباد یونائیٹڈ نے پشاور زلمی کو 12 رنز سے شکست دے دی

فاسٹ بولر محمد سمیع نے ہیٹ ٹرک کی

شارجہ: پاکستان سپر لیگ سیزن فور کے گیارہویں میچ میں اسلام آباد یونائیٹڈ نے پشاور زلمی کو 12 رنز سے شکست دے دی، کیرون پولارڈ کی نصف سنچری بھی پشاور زلمی کو شکست سے نہ بچاسکی۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان سپر لیگ سیزن فور کے گیارہویں میچ میں اسلام آباد یونائیٹڈ نے پشاور زلمی نے جیت کے لیے 159 رنز کا ہدف دیا، ہدف کے تعاقب میں زلمی کی ٹیم آخری اوور میں 146 رنز پر آل آؤٹ ہوگئی، فاسٹ بولر محمد سمیع نے ہیٹ ٹرک کی۔

کامران اکمل اپنی کھوئی فارم بحال نہ کرسکے اور صرف 7 رنز بنا کر پویلین لوٹ گئے، امام الحق بھی 18 رنز پر آؤٹ ہوئے، ملان 1 رنز بنا کر محمد موسیٰ کی گیند پر پٹیل کو کیچ دے بیٹھے۔

کیرون پولارڈ نے 51 رنز کی شاندار اننگز کھیلی، وہاب ریاض نے 20 رنز کی بنا کر محمد سمیع کی گیند پر کیچ آؤٹ ہوئے، کپتان ڈیرن سیمی 11 رنز بنا کر پویلین لوٹ گئے۔

اسلام آباد یونائیٹڈ کے کپتان محمد سمیع نے ہیٹ ٹرک کی، محمد موسیٰ نے چار اوورز میں 25 رنز دے کر تین وکٹیں حاصل کیں، فہیم اشرف نے دو کھلاڑیوں کو آؤٹ کیا، پٹیل، شاداب خان کے حصے میں ایک، ایک وکٹ حاصل کی۔

قبل ازیں شارجہ میں کھیلے جانے والے میچ میں اسلام آباد یونائیٹڈ نے مقررہ اوورز میں 9 وکٹوں کے نقصان پر 158 رنز بنائے اور پشاور زلمی کو جیت کے لیے 159 رنز کا ہدف دے دیا، ثمین گل نے تین کھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھائی۔

ڈیرن سیمی نے ٹاس جیت کر پہلے بولنگ کا فیصلہ کیا تو اسلام آباد یونائیٹڈ کی پہلی وکٹ 32 رنز پر گری جب لک رونکی 21 رنز بنا کر ثمین گل کی گیند پر ڈوسن کو کیچ دے بیٹھے۔

صاحب زادہ فرحان 15 رنز پر ہمت ہار گئے، حسین طلعت کو پولارڈ نے صفر پر پویلین بھیج دیا، ڈیلپورٹ نے 29 رنز بنائے جبکہ آصف علی 13 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے۔

پشاور زلمی کے  ثمین گل نے تین وکٹیں حاصل کیں، حسن علی کے حصے میں 2 کھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھائی۔

تفصیلات کے مطابق شارجہ میں کھیلے جانے والے پی ایس ایل فور کے گیارہویں میچ میں ڈیرن سیمی نے ٹاس جیت کر اسلام آباد یونائیٹڈ کو پہلے بیٹنگ کی دعوت دی ہے۔

اسکواڈ اسلام آباد یونائیٹڈ

محمد سمیع اسلام آباد یونائیٹڈ کے کپتان ہیں دیگر کھلاڑیوں میں  لک رونکی، صاحبزادہ فرحان، ڈیلپورٹ، حسین طلعت، آصف علی، شاداب خان، فہیم اشرف، آئی آر بیل، سمیتھ پٹیل، محمد موسی شامل ہیں۔

اسکواڈ پشاور زلمی

ڈیرن سیمی پشاور زلمی کے کپتان ہیں، دیگر کھلاڑیوں میں کامران اکمل، امام الحق، عمر امین، ملان، کیرون پولارڈ، ڈاسن، حسن علی، سمین گل، عمید آصف اور وہاب ریاض شامل ہیں۔

واضح رہے کہ گزشتہ میچ میں لاہور قلندرز نے سنسنی خیز مقابلے کے بعد 6 وکٹوں سے شکست دی تھی، اے بی ڈیولیرز کو شاندار نصف سنچری اسکور کرنے پر میچ کا بہترین کھلاڑی قرار دیا گیا۔

یاد رہے کہ پشاور زلمی کے پوائنٹس ٹیبل پر 4 پوائنٹس ہیں جبکہ اسلام آباد یونائیٹڈ نے ایک میچ جیت کر 2 پوائنٹس حاصل کیے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں