The news is by your side.

Advertisement

گزشتہ ماہ اغواء ہونے والا ” زو زو ” بازیاب، ویڈیو دیکھیں

کراچی : گلستان جوہر بلاک 7 میں گزشتہ ماہ اغواء ہونے والے پالتو کتے کا سراغ مل گیا، مالکن کا کہنا ہے کہ میرا زو زو واپس آگیا میں بہت خوش ہوں۔

کراچی کے علاقے گلستان جوہر میں گزشتہ ماہ 28مئی کو دو نامعلوم موٹر سائیکل سوار ملزمان نے ایک خاتون کے پالتو کتے کو گھر کے باہر سے اغواء کرلیا تھا۔

تاہم اب اغوا ہونے والا پالتو کتا ” زو زو ” بازیاب کر لیا گیا ہے جس کو پاکر اس کی مالکن خوشی سے نہال ہے، اس حوالے سے مالکن نے میڈیا کو بتایا کہ زو زو کے اغواء کے بعد سے ہم مسلسل اسے ڈھونڈ رہے تھے۔

مالکن سندرتا لاشاری نے بتایا کہ میرے بھائی کے ایک دوست کو ایک کچی آبادی میں کتے کی موجودگی کا پتہ چلا تھا، میرابھائی اور اس کا دوست اس مقام پر پہنچے جہاں کتا موجود تھا۔

انہوں نے کہا کہ کتا اٹھانے والوں نے ان دونوں کو دیکھا تو گھبرا کر کتا ان کے حوالے کردیا، سندرتا لاشاری کا کہنا ہے کہ ہم خوش ہیں ہمارا “زوزو “واپس آگیا ہے، کتا ڈھونڈنے پر رکھا گیا 30ہزار انعام بھائی کے دوست کو دونگی

مزید پڑھیں : پالتو کتے کا اغواء : مالکن کا کتا ڈھونڈنے والے کیلئے بڑی رقم کا اعلان

واضح رہے کہ مالکن نے اپنے پالتو کتے کی واپسی کے عوض 30 ہزار روپے انعام کا اعلان کیا تھا۔ خاتون نے اپنے بیان میں بتایا تھا کہ میری والدہ گھر کے قریب زوزو کو ٹہلانے لے گئی تھیں کہ موٹرسائیکل سوار لڑکوں نے زوزو کو بلایا اور اٹھا کر لے گئے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں