The news is by your side.

Advertisement

کلثوم نواز کے کاغذاتِ نامزدگی منظوری کیخلاف فیصل میر کی درخواست سماعت کیلئے مقرر

لاہور :کلثوم نوازکے کاغذات نامزدگی منظوری کے خلاف پیپلزپارٹی کے امیدوار فیصل میر کی درخواست سماعت کیلئے مقرر کردی گئی ہے، سماعت 18ستمبر کو ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق پیپلزپارٹی کے امیدوار فیصل میر کی کلثوم نوازکے کاغذات نامزدگی منظوری کے خلاف درخواست سماعت کیلئے مقرر کردی گئی ہے، جسٹس گلزار احمد کی سربراہی میں تین رکنی بنچ درخواست پر 18ستمبر کو سماعت کرے گا۔

یاد رہے کہ این اے 120 لاہور کے ضمنی انتخاب میں پیپلزپارٹی کے امیدوار فیصل میر نے کلثوم نواز کے کاغذات نامزدگی منظور کرنے لاہور ہائیکورٹ کے فیصلے کو کل سپریم کورٹ میں چیلنج کیا تھا۔

جس میں کہا گیا کہ کلثوم نواز اپنے درست مالی گوشوارے فراہم کرنے، بالواسطہ یا بلاواسطہ اپنے زیراستعمال اثاثے بتانے میں ناکام رہیں، کلثوم نوازنے بدنیتی اور جان بوجھ کر اپنے اثاثے چھپائے اور اقامہ بھی ظاہرہ نہیں کیا، جس بنا پر وہ آرٹیکل باسٹھ تریسٹھ کے تحت الیکشن میں حصہ لینے کی اہل نہیں۔

درخواست میں سپریم کورٹ سے لاہور ہائیکورٹ کا 13 ستمبر کا فیصلہ کالعدم قرار دینے کی استدعا کی گئی ہے۔


مزید پڑھیں :  کلثوم نواز کے کاغذات نامزدگی کی منظوری کے خلاف درخواستیں مسترد


پیپلزپارٹی کے امیدوار فیصل میرنے کلثوم نوازکے کاغذات نامزدگی منظور کرنے کے لاہور ہائیکورٹ کے فیصلے کو سپریم کورٹ میں کل چیلنج کیا تھا۔

واضح رہے چند روز قبل لاہور ہائیکورٹ نے حلقہ این اے 120 کے لیے کلثوم نواز کے کاغذات نامزدگی کے خلاف درخواستیں مسترد کرتے ہوئے انہیں الیکشن لڑنے کی اجازت دے تھی۔

خیال رہے کہ کلثوم نواز کے کاغذات نامزدگی پر نو افراد کی جانب سے اعتراضات عائد کیے گئے تھے، جنہیں ریٹرننگ افیسر نے مسترد کرتے ہوئے کاغذات درست قرار دے دیئے تھے۔

این اے 120 میں ضمنی انتخاب کیلئے پولنگ کل ہوگی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں