The news is by your side.

Advertisement

حلقہ این اے120 مبینہ سرکاری وسائل استعمال کے خلاف درخواست دائر

لاہور : قومی اسمبلی کے حلقہ این اے ایک سو بیس میں مبینہ سرکاری وسائل استعمال کے خلاف عوامی تحریک نے لاہور ہائیکورٹ سے رجوع کر لیا۔

تفصیلات کے مطابق حلقہ این اے120 میں مبینہ سرکاری وسائل استعمال کے خلاف درخواست دائر کردی گئی ، درخواست عوامی تحریک کے حلقہ این اے 120 سے امیدوار اشتیاق چوہدری کی جانب سے دائر کی گئی ہے، جس میں میاں شہباز شریف، کلثوم نواز ،خواجہ سعد رفیق ، پرویز ملک اور ریٹرننگ افسر کو فریق بنایا گیا ہے۔

درخواست میں کہا گیا ہے کہ پنجاب میں سابق وزیراعظم میاں نوازشریف کے بھائی شہباز شریف کی حکومت ہے، میاں نوازشریف کی اہلیہ حلقہ این اے ایک سو بیس سے امیدوار ہیں، پولیس سمیت دیگر سرکاری محکمے شہباز شریف کے ماتحت ہونے سے دھاندلی کے سنگین خدشات موجود ہیں۔

دائر درخواست میں کہا گیا ہے کہ حکومت پنجاب ضمنی الیکشن پر اثر انداز ہونے کے لیے سرکاری وسائل کا بے دریغ استعمال کر رہی ہے . ن لیگ کے اراکین پارلیمنٹ مسلسل حلقہ کا دورہ کر رہے ہیں اور کلثوم نواز کے حق میں مراعات اور لالچ دے رہے ہیں، جو الیکشن کمیشن کے قوانین کی خلاف ورزی ہے، اس حوالے سے ریٹرننگ افسر کو درخواست دی مگر کارروائی نہیں کی گئی۔

درخواست گزار نے استدعا کی کہ الیکشن کو صاف شفاف بنانے کے لیے سرکاری وسائل اور مشینری کے استعمال اور اراکین پارلیمنٹ کی جانب سے حلقے کے دورے پر پابندی عائد کی جائے ۔

خیال رہے کہ این اے 120 پر ضمنی انتخاب 17 ستمبر کو ہوں گے اور یہ نشست سابق وزیر اعظم نواز شریف کو عدالت کی جانب سے نااہل قرار دیے جانے کے بعد خالی ہوئی تھی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں