The news is by your side.

Advertisement

عائشہ احد کے الزامات پر پارلیمانی کمیٹی بنانے کیلئے درخواست دائر

لاہور: عائشہ احد کے الزامات پر پارلیمانی کمیٹی بنانے کیلئے سپریم کورٹ میں درخواست دائر کردی گئی، جس میں کہا گیا ہے کہ وزیراعظم اور اسپیکر کو پارلیمانی کمیٹی بنانے کا حکم دیا جائے۔

تفصیلات کے مطابق عائشہ احد کے الزامات پرپارلیمانی کمیٹی بنانے کیلئے درخواست دائر کر دی گئی ، درخواست سپریم کورٹ رجسٹری میں دائرکی گئی۔

درخواست میں مؤقف اختیار کیا گیا ہے کہ وزیراعظم اور اسپیکر کو پارلیمانی کمیٹی بنانے کاحکم دیاجائے، عائشہ احد کے مطابق جان سے مارنے کی کوشش اور تھانے میں تشدد کیا گیا، عائشہ احد کے نکاح نامے کو چھپانے پر حمزہ شہباز صادق اور امین نہیں رہے۔

درخواست گزار کا کہنا ہے کہ نواز شریف، کلثوم نواز، شہباز شریف کو شامل تفتیش کیا جائے۔

دائر درخواست میں استدعا کی گئی ہے کہ عدالت اسپیکر قومی اسمبلی کو شفاف تحقیقات کی رپورٹ پیش کرنے کا حکم دے اور حمزہ شہباز کو بطور رکن قومی اسمبلی فیصلہ آنے تک کام سے روکا جائے۔


مزید پڑھیں : حمزہ شہباز نے جھوٹ بول کر مجھ سے شادی کی،صادق امین نہیں رہے، عائشہ احد


یاد رہے 5 اگست کو وزیراعلٰی پنجاب شہباز شریف کے صاحبزادے حمزہ شہباز کی اہلیہ ہونے کا دعوی کرنے والی عائشہ احد نے پریس کانفرنس میں کہا تھا کہ حمزہ شہباز نے مجھ سے جھوٹ بول کر شادی کی اور بعد میں مُکر گئے جبکہ پنجاب پولیس کے ذریعے مجھے میرے اہل خانہ سمیت تشدد کا نشانہ بنایا گیا۔

ائشہ احد کا کہنا تھا کہ میری کہانی کسی سےڈھکی چھپی نہیں ہے 7 سال سے اپنے حق کے لیے عدالتوں کے چکر لگا رہی ہوں جس کے دوران مجھے اور میری بیٹی کو آئینی اور شرعی حق سے محروم رکھا گیا اور جب اپنا حق مانگا تو مجھے اور میرے اہل خانہ کو تھانے کچہری کے چکر لگوائے گئے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں