The news is by your side.

Advertisement

یکم جولائی سے پیٹرول کی قیمت میں کمی کا امکان

اسلام آباد :‌ یکم جولائی سے پیٹرول کے فی لٹرکی قیمت میں 77 پیسے فی لٹر کمی کا امکان ہے ، ‌اوگرا نے سمری تیار کرکے پٹرولیم ڈویژن ارسال کردی‌‌‌ ہے۔

تفصیلات کے مطابق  اوگرا نے پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے کی سمری ارسال کردی، یکم جولائی سے پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں دو روپے 30 پیسے تک اضافے کا امکان ہے۔

دستاویز کے مطابق اوگرا نے ہائی سپیڈ ڈیزل کی قیمت میں 2 روپے 30 پیسے اضافے اور پیٹرول کے فی لٹر کی قیمت میں 77 پیسے فی لٹر کمی کی تجویز دی گئی ہے۔

اوگرا نے لائٹ ڈیزل آئل کی قیمت میں 26 پیسے اضافے اور مٹی کے تیل کی قیمت میں 2 روپے 94 پیسے کمی کی سفارش کی گئی ہے۔

مزید پڑھیں : پیٹرول کی قیمت میں 4 روپے 26 پیسے کا اضافہ کر دیا گیا

گذشتہ ماہ پیٹرول کی قیمت میں 4 روپے26 پیسےکا اضافہ کیا گیاتھا ، جس کے بعد نئی قیمت 112 روپے 68 پیسےفی لیٹر ہوگی تھی ، ہائی اسپیڈ ڈیزل میں 4 روپے 50 پیسے ، مٹی کےتیل کی قیمت میں 1 روپے 69 پیسے کا اضافہ کیا گیا تھا۔

اس سے قبل5 مئی کو حکومت نے پیٹرول کی قیمتوں میں 9 روپے 42 پیسے، ڈیزل کی قیمت میں 4 روپے 89 پیسے جبکہ مٹی کے تیل کی قیمت میں 7 روپے 46 پیسے فی لیٹر اضافہ کیا تھا۔

بعد ازاں معاون خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ عالمی سطح پر تیل کی قیمت میں اضافہ ہوا ہے، قیمتوں میں اضافے کا بوجھ حکومت اور عوام کو مل کر برداشت کرنا پڑے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں