The news is by your side.

Advertisement

پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافہ

اسلام آباد : حکومت نے پٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافہ کردیا، پیٹرول دو روپے 25 پیسے مہنگا کردیا گیا، حکومت نے پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں ردوبدل کی مدت بھی خاموشی سے تبدیل کردی، قیمتوں میں اضافہ پندرہ روز کے لیے کیا گیا ہے،سی این جی بھی ایک ماہ میں ساڑھے 5 روپے فی کلو مہنگی کی گئی۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر خزانہ اسحاق ڈار نے پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے کا اعلان کردیا جس کے تحت پیٹرول کی قیمت میں دو روپے 25 پیسے اضافہ کیا گیا ہے، 15 روزمیں پیٹرول اور ڈیزل کی قیمت میں دوسری مرتبہ اضافہ کیا گیا۔

اضافے کے بعد پیٹرول کی نئی قیمت تقریباً 71 روپے فی لیٹر ہوجائے گی، اسحاق ڈار کا کہنا ہے کہ ہائی اسپیڈ ڈیزل کی قیمت میں دو روپے 26 پیسے فی لیٹرکا اضافہ کیا گیا ہے جبکہ مٹی کے تیل اور لائٹ ڈیزل کی قیمتیں برقرار رہیں گی۔اسحاق ڈار کا کہنا ہے کہ مذکورہ قیمتوں میں اضافہ 15 دن کے لیے کیا گیا ہے۔

مزید پڑھیں : پیٹرول اورمٹی کے تیل کی قیمت میں ہوشربا اضافے کا امکان

یاد رہے کہ قیمتوں کےتعین کا اختیار ملنے کے بعد صوبہ سندھ میں سی این جی پمپ مالکان صرف ایک ماہ میں سی این جی ساڑھے پانچ روپےفی کلو مہنگی کرچکےہیں۔

واضح رہے کہ رواں ماہ بھی پٹرول کی قیمتوں میں اضافہ کیا گیاتھا، اوگرا نے گزشتہ روز وزارت پیٹرولیم کو سمری ارسال کی تھی جس میں پٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافہ کی تجویز دی گئی تھی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں