The news is by your side.

Advertisement

بھارت میں ایک ہفتے میں ساتویں بار پٹرول مہنگا

بھارت میں تیل کی قیمتیں بے لگام ہوگئی ہیں اور ایک ہفتے کے دوران ساتویں بار پیٹرول کی قیمت میں اضافہ کیا گیا ہے۔

بھارتی میڈیا کے مطابق ملک بھر میں پیٹرول کی قیمتوں میں لگاتار اضافہ جاری ہے اور دارالحکومت نئی دہلی میں منگل کے روز ایک بار پھر پٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں میں اضافہ کیا گیا ہے۔

گزشتہ ہفتے کے دوران پٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں میں مسلسل یہ ساتویں بار اضافہ کیا گیا ہے جس کے باعث پٹرول کی قیمتیں ایک بار پھر 100 روپے فی لیٹر سے تجاوز کرگئی ہیں۔

منگل کے روز پٹرول کی قیمت میں 80 اور ڈیزل کی قیمت میں 70 پیسے کا اضافہ کیا گیا اس طرح ایک ہفتے کے دوران پٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں مجموعی طور پر 4 روپے 80 پیسے اضافہ ہوچکا ہے۔

اس وقت بھارت میں ممبئی میں سب سے زیادہ قیمت یعنی 115.04 روپے فی لیٹر پٹرول فروخت ہورہا ہے اور ڈیزل کی قیمت 99.25 روپے فی لیٹر ہے جب کہ سب سے کم قیمت لکھنؤ میں پٹرول 100.06 فی لیٹر فروخت کیا جارہا ہے۔

واضح رہے کہ ان دنوں بین الاقوامی مارکیٹ میں تیل کی قیمتوں میں دوبارہ کمی واقع ہورہی ہے پیر کے روز بین الاقوامی تیل بینچ مارک برینٹ کروڈ فیوچر 3.56 فیصد کم ہوکر 116.35 ڈالر فی بیرل رہ گیا وہیں خام تیل کی قیمت پیر کو ہندوستانی فیوچر ٹریڈنگ 2.77 روپے گری اس کے باوجود تیل کی قیمت میں اضافہ کیا گیا۔

بھارت میں تیل کے ساتھ اشیائے خورونوش کی بڑھتی قیمتوں نے غریب اور متوسط طبقے کا جینا دشوار کردیا ہے اور ان میں حکومتی کیخلاف غم وغصہ پایا جاتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں