The news is by your side.

Advertisement

ورلڈ ہاکی پرولیگ میں عدم شرکت، پاکستان پرڈیڑھ لاکھ یورو جرمانہ عائد

اسلام آباد: قومی کھیل ہاکی مسلسل زبوں حالی کا شکار ہے، ورلڈ ہاکی پرو لیگ میں عدم شرکت پر پاکستان پابندی سے بچ گیا، تاہم ورلڈ گورننگ باڈی ایف آئی ایچ نے ڈیڑھ لاکھ یورو جرمانہ عائد کردیا۔

تفصیلات کے مطابق ہاکی کی عالمی تنظیم نے پاکستان ہاکی فیڈریشن کے معاملات کا جائزہ لینے کا فیصلہ کیا ہے ۔آئندہ ماہ فیڈریشن اپنا فیکٹ فائنڈنگ مشن پاکستان بھیجے گا۔ فیکٹ فائنڈنگ مشن دورے کے دوران پاکستان ہاکی فیڈریشن کے تنازعات کا جائزہ لے گا ۔

ذرائع کے مطابق فیکٹ فائنڈنگ مشن کی سفارشات کی روشنی میں پاکستان ہاکی فیڈریشن کے مستقبل کا فیصلہ کرےگا۔ رپورٹ کے مطابق انٹرنیشنل ہاکی فیڈریشن نے پرو ہاکی لیگ سے معطلی کے بعد پاکستان پر جرمانہ عائد کر دیا ہے۔

رپورٹ کے مطابق پاکستان ہاکی فیڈریشن پر 2کروڑ 40 لاکھ کا جرمانہ عائد کیا گیا۔ایف آئی ایچ نے جرمانہ نہ عائد کرنے کی پاکستان ہاکی فیڈریشن کی درخواست بھی مسترد کر دی ہے۔

یاد رہے کہ پرو ہاکی لیگ ارجنٹائن میں جا ری ہے ، پاکستان ہاکی فیڈریشن نے پرو ہاکی لیگ کے پہلے مرحلے میں ٹیم بھیجنے سے انکار کردیا تھا۔

دوسری جانب پی ایچ ایف کے ترجمان نے ردعمل دیتے ہوئے کہا کہ ہم نے ورلڈ باڈی سے استدعا کی کہ جرمانہ کی رقم زیادہ ہے یہ ہم نہیں دے سکتے، اس کی قسطیں کردی جائیں۔فیڈریشن نے کہا کہ ہمارے پاس فنڈز نہیں تھے، اس لیے ایونٹ میں شرکت کیلئے ٹیم نہیں بھیج پائے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں