The news is by your side.

Advertisement

پاکستانی صارفین کیلئے اہم خبر ، ٹک ٹاک بند کرنے سے متعلق بڑا حکم آگیا

پشاور : پشاور ہائی کورٹ نے ٹک ٹاک ایپلی کیشن آج سے بند کرنے کا حکم دے دیا اور کہا جب تک ٹک ٹاک کے عہدیدارتعاون نہیں کرتے تب تک ایپلی کیشن بند رکھیں۔

تفصیلات کے مطابق پشاور ہائی کورٹ میں ٹک ٹاک کے خلاف دائر درخواست پر سماعت ہوئی ، ڈی جی پی ٹی اے ، ڈپٹی اٹارنی جنرل اور درخواست گزار کے وکیل عدالت میں پیش ہوئے۔

چیف جسٹس قیصررشید نے ریمارکس میں کہا ٹک ٹاک پرجوویڈیوزاپ لوڈہوتی ہیں وہ ہمارےمعاشرے کوقبول نہیں، ٹک ٹاک ویڈیوز سے معاشرے میں فحاشی پھیل رہی ہے، ٹک ٹاک ایپلی کیشن کو فوری طور پر بند کیا جائے۔

ڈی جی پی ٹی اے کا کہنا تھا کہ ٹک ٹاک عہدیداروں کودرخواست دی ،مثبت جواب نہیں آیا، جس پر عدالت نے کہا جب تک ٹک ٹاک کے عہدیدارتعاون نہیں کرتے تب تک ایپلی کیشن بند رکھیں۔

چیف جسٹس قیصر رشید خان نے مزید کہا ٹک ٹاک سےزیادہ نوجوان متاثرہورہےہیں، ٹک ٹاک سےمتعلق جورپورٹ مل رہی ہے یہ افسوسناک ہے، جس پر ڈی جی پی ٹی اے نے بتایا کہ ٹک ٹاک پرپاکستان میں روزانہ45 لاکھ ویڈیوزاپ لوڈہوتی ہیں، مختلف زبانوں میں ویڈیوز ہوتی ہیں،سب کو فلٹرکرنا ابھی ممکن نہیں۔

عدالت نے ڈی جی پی ٹی اے سے استفسار کیا ٹک ٹاک آفس کہاں پرہےجہاں سےیہ کنٹرول ہوتاہے تو انھوں نے بتایا کہ ٹک ٹاک کا ہیڈ آفس سنگاپور میں ہے، پاکستان میں اس کاآفس نہیں،دبئی سے کنٹرول کیا جارہا ہے۔

نازش مظفر ایڈوکیٹ نے کہا بہت سے مسلم ممالک نے ٹک ٹاک پر پابندی لگائی ہے جبکہ ڈپٹی اٹارنی جنرل اصغر خان کنڈی نے بتایا کہ بنگلہ دیش اور بعض غیر مسلم ممالک میں بھی ٹک ٹاک پر پابندی ہے۔

پشاور ہائی کورٹ نے ٹک ٹاک ایپلی کیشن آج سے بند کرنے کا حکم دیتے ہوئے کہا جب تک آپ کی درخواست پر عمل نہیں کرتے ٹک ٹاک کو بند رکھا جائے۔ [

Comments

یہ بھی پڑھیں