The news is by your side.

Advertisement

اکیڈمی سے کئی کھلاڑی جونیئر ہاکی کیمپ تک پہنچ چکے ہیں: چیئرمین اصلاح الدین اکیڈمی

کراچی: پاکستان ہاکی فیڈریشن کی سلیکشن کمیٹی کے چیئرمین اصلاح الدین نے کہا ہے کہ ان کی اکیڈمی سے کئی کھلاڑی جونیئر ہاکی کیمپ تک پہنچ چکے ہیں۔

قومی ہاکی ٹیم کے سابق کپتان اور سابق چیف سلیکٹر نے کہا ’اصلاح الدین اکیڈمی سندھ حکومت نے بنا کر دی ہے، یہاں بڑی تعداد میں بچے فٹ بال اور ہاکی کھیل رہے ہیں۔‘

اصلاح الدین اکیڈمی کے چیئرمین اصلاح الدین کا کہنا تھا کہ اکیڈمی میں ہاکی اور فٹ بال سیکھنے والے بچوں کو بغیر فیس اور رجسٹریشن ٹریننگ دی جا رہی ہے۔

اصلاح الدین نے اکیڈمی کے اخراجات کے بارے میں بتایا کہ اکیڈمی کے تمام خرچے اطراف کی دکانوں کے کرایوں سے پورے کیے جا رہے ہیں۔

انھوں نے کہا ’پاکستان ہاکی ٹیم کا تربیتی کیمپ بھی اسی اکیڈمی میں جاری ہے، ایک دن اسی اکیڈمی کے بچے آگے بڑھتے ہوئے پاکستان کی نمائندگی کریں گے۔‘

حکومت کا خزانہ اور ہاکی فیڈریشن کے اکاؤنٹس خالی، ایشین گیمز کی تیاریاں متاثر

اکیڈمی کے چیئرمین نے مزید کہا کہ اس وقت اکیڈمی سے انڈر 14 کیٹیگری کے بچے تیاری کے مراحل میں ہیں، بہت سے کھلاڑی جونیئر کیمپ تک پہنچ چکے ہیں۔

واضح رہے کہ پاکستان ہاکی فیڈریشن کے پاس فنڈز کی کمی اور حکومتی عدم توجہی کے باعث ملک کے قومی کھیل ہاکی کی صورتِ حال نہایت خراب ہے، آئندہ ماہ انڈونیشیا میں ہونے والے اٹھارویں ایشین گیمز کی تیاریاں بھی متاثر ہونے کا خدشہ پیدا ہو چکا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں