The news is by your side.

Advertisement

فلپائن: جنوبی علاقے میں 6.2 شدت کا زلزلہ، ایمرجنسی نافذ

منیلا: فلپائن کے جنوبی علاقے میں 6.2 شدت کے زلزلے کے بعد ملک بھر میں ہنگامی حالت نافذ کردی گئی۔

امریکی جیولوجیکل سینٹر کے مطابق فلپائن کے جنوب میں واقع منڈاناؤ جزیرے سمیت دیگر علاقوں زلزلے کی شدت سے لرز اٹھے جس کے باعث مکین خوف کی حالت میں گھروں سے باہر نکل آئے۔

جیولوجیکل سروے کے حکام نے دوبارہ زلزلے کے آنے کا خدشہ ظاہر کیا ہے جب اُن کا کہنا ہے کہ جنوبی علاقوں میں آنے والے زلزلے کی گہرائی زمین میں 61 کلومیٹر جبکہ اس کا مرکز ڈاؤ کا جزیرہ تھا۔

مزید پڑھیں: تائیوان زلزلہ، لگژری ہوٹل سمیت کئی عمارتوں کو شدید نقصان

زلزلے کے نتیجے میں ابھی تک کسی جانی و مالی نقصان کی اطلاع سامنے نہیں آئی، غیر ملکی ادارے کا کہنا ہے کہ خوش قسمتی سے شدید زلزلے کے باوجود کسی کے  زخمی ہونے کی کوئی اطلاع موصول نہیں ہوئی تاہم سونامی خدشے کے پیش نظر آبادی کو جزیروں سے محفوظ مقام کی جانب منتقل کردیا گیا۔

فلپائنی حکومت نے کسی بھی ناخوشگوار واقعے سے نمٹنے کے لیے تمام ریسکیو اور فلاحی اداروں کو الرٹ رہنے کی ہدایت جاری کردی جبکہ اسپتالوں میں ایمرجنسی بھی نافذ کردی گئی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: پاپوا نیوگنی میں 6.9 شدت کا زلزلہ ‘ سونامی وارننگ جاری

واضح رہے کہ فلپائن کا علاقہ کراہ ارض میں اُس مقام پر واقع ہیں جہاں دنیا بھر میں آنے والے 90 فیصد زلزلوں کا مرکز پایا جاتا ہے، امریکی سائنسدانوں کے مطابق 1990 سے 2016 آنے والے تمام بڑے زلزلوں کا مرکز یہی بیلٹ تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں